تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از ادامه اعمال برخی محدودیت‌ها در شهرهای نارنجی و زرد استان خبر داد.
استانداری خوزستان | نفت آنلاین
استانداری خوزستان | نفت آنلاین
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از ادامه اعمال برخی محدودیت‌ها در شهرهای نارنجی و زرد استان خبر داد.
 
به گزارش نفت آنلاین،  رضا نجاتی، با اشاره به خروج اهواز از وضعیت قرمز و چگونگی اعمال محدودیت‌ها از روز شنبه (۱۵ آذرماه) اظهار کرد: در حال حاضر در استان خوزستان ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۷ شهرستان در شرایط زرد قرار دارند.
 
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: شهرستان‌های اهواز، آبادان، امیدیه، اندیمشک، ایذه، بهبهان، لالی، هفتکل، رامشیر و شوشتر در شرایط نارنجی و شهرستان‌های آغاجاری، اندیکا، باغملک، باوی، ماهشهر، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوش، مسجدسلیمان، هندیجان، هویزه، کارون و گتوند در شرایط زرد قرار دارند.
 
نجاتی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای محدودیت‌ها به شهرستان‌ها، گفت: در شهرستان‌های نارنجی، مشاغل گروه‌های یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه ۳ و ۴  اجازه فعالیت ندارند.
 
وی افزود: در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و مشاغل گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.
 
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد: در شهرستان‌های نارنجی ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.
 
وی گفت: در شهرستان‌های زرد نیز دو سوم کارکنان ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر می‌شوند و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد و ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کارکنان، فعال خواهند بود.
 
نجاتی با بیان اینکه محدودیت تردد در شهرهای نارنجی تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد، گفت: در شهرهای نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند و رفت و آمد در این شهرها از ساعت‌های ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.
 
وی تصریح کرد: این محدودیت‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
 
نجاتی گفت: ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در اهواز از ۸ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود و در خصوص ساعت کاری دیگر شهرستان‌ها نیز روز شنبه تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
 
https://naftonline.ir/news/22400/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0