تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: تمام تلاش این شرکت شتاب بخشیدن در دفع روان آب ها و رفع مشکل و نگرانی شهروندان از این بابت است.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز چهارشنبه (۱۲ آذرماه ۹۹) در بازدید از آبگرفتگی مناطقی از کلان شهر اهواز از جمله کمپلو و سه راه خرمشهر ، افزود: ملی حفاری به عنوان عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری خوزستان همه مساعی خود را در این زمینه بکار خواهد گرفت تا همسو و همگام با سایر دستگاه های اجرایی و امدادی استان خوزستان به شکل موثر در جهت رضایتمندی شهروندان ایفای نقش نماید. 
 
وی به خدمات این شرکت در جریان سیلاب های دو سال متوالی گذشته اشاره و اظهار کرد: وزیر محترم نفت و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، شرکت های زیر مجموعه را مکلف کرده اند که در همیاری و کمک رسانی به ساکنان شهرها و روستاها که بر اثر فعالیت های بارشی و بالا آمدن سطح آب در خیابان ها، معابر و پیرامون مناطق مسکونی دچار مشکل می شوند همه امکانات فنی و لجستیک خود را بکارگیری کنند. 
 
موسوی گفت: شرکت ملی حفاری ایران در این ارتباط سعی و کوشش نموده تا در راستای مسئولیت های اجتماعی و در نتیجه همت کارکنان خدوم از نخستین ساعات بروز ابگرفتگی و تبعات ناشی از آن با آماده سازی تجهیزات از جمله انواع پمپ های فشار قوی، کف کش و دیزلی و اختصاص وسائط نقلیه مناسب به یاری همشهریان بشتابد. 
 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: هم اکنون تعدادی از تجهیزات مدیریت خدمات فنی حفاری و ترابری این شرکت در مناطقی از کلان شهر اهواز و همچنین بندر امام خمینی (ره) در شهرستان ماهشهر استقرار و به طور شبانه روزی در حال پمپاژ و انتقال روان آب ها از سطح شهر به شبکه اتصال به رودخانه می باشند. 
 
وی در گفت وگو با شماری از شهروندان در منطقه کمپلو و سه راه خرمشهر تصریح کرد: تا جمع اوری کامل آب های سطحی و رفع مشکلات شهروندان، تجهیزات این شرکت به خدمات دهی ادامه داده و در کنار سایر دستگاه های اجرایی از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.
https://naftonline.ir/news/22376/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0