کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

برخورد قانونی با دستگاه‌های اجرایی که قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنها را اجرا نکنند

خبرگزاری مهر , 11 آذر 1399 ساعت 0:42

معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:تبدیل وضعیت ایثارگران در حال حاضر قانون رسمی کشور است و تمامی نهادها موظف به اجرای آن هستند.


به گزارش نفت آنلاین ، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این باره گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها، قانونی است که پس از تلاش‌های فراوان به نتیجه رسیده و منتظر ابلاغ آن از سوی دولت به تمامی دستگاه‌های کشور هستیم.

 
اوحدی درباره تأخیر برخی دستگاه‌ها نسبت به اجرای این قانون نیز عنوان کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران در حال حاضر قانون رسمی کشور است و تمامی نهادها موظف به اجرای آن هستند.

در صورتی که هریک از دستگاه‌ها از اجرای این قانون سر باز زنند یا آن را به طور کامل اجرا نکنند، به صورت قانونی و براساس اختیارات موجود در قانون با آنها برخورد خواهد شد.
 
قانون تبدیل وضعیت ایثارگران سالهاست که در دست اجرا است و در نهایت توسط این مجلس به نتیجه رسید. قانونی که قرار است گره بزرگی را از مشکلات ایثارگران باز کند و مدت‌ها بود که جامعه ایثارگری انتظار اجرای آن را می‌کشیدند.
 
 


کد مطلب: 22359

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22359/برخورد-قانونی-دستگاه-های-اجرایی-قانون-تبدیل-وضعیت-ایثارگران-خانواده-معزز-اجرا-نکنند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir