کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مخاطبین نفت آنلاین با ارسال پیامهای بی‌شمار خواستار شدند:

سازمان اداری و استخدامی کشور قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را ابلاغ کند

9 آذر 1399 ساعت 20:05

جمعی از ایثارگران و خانواده معزز آنها با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین خواستار ابلاغ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران توسط سازمان اداری و استخدامی کشور شدند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده آنها در اواخر مهرماه سال جاری توسط مجلس شورای اسلامی اصلاح و در آبانماه شورای نگهبان آنرا تایید نهایی و توسط ریاست مجلس به رییس جمهور و توسط رییس جمهور به سازمان های بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه ابلاغ شد.

بعد از ابلاغ این قانون توسط رییس جمهور ، بسیاری از سازمان ها ، استانداری ها ، وزارت خانه ها ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ... اقدام به ابلاغ این دستور العمل به زیر مجموعه خود کردند، اما اجرایی شدن این قانون منوط  به صدور بخشنامه و دستورالعمل مربوط به کلیه دستگاه های اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور می باشد.(جهت مشاهده جزییات این موضوع کلیک کنید)

بر این اساس سازمان اداری و استخدامی می بایست در سامانه کارمند ایران  درخصوص صدور شماره مستخدم رسمی برای ایثارگران و خانواده معزز آنها و همچنین تبدیل وضعیت کلیه کارکنان غیر رسمی ایثارگر مشمول قانون مذکور، اقدام لازم را به‌عمل آوردو دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند پس از بارگذاری اطلاعات و مستندات خود در سامانه مذکور، مستقیماً نسبت به اخذ شماره مستخدم رسمی اقدام نمایند.

حاجی بابایی تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان
جزییات دقیق طرح تبدیل وضعیت ایثارگران که توسط حاجی بابایی نماینده مجلس منتشر شده است

اما با گذشته بیش از ۲۵ روز از ابلاغ  قانون تبدیل وضعیت ایثارگران توسط ریاست محترم جمهور به سازمان اداری و استخدامی کشور ، ایثارگران و خانواده معزز آنها در سراسر کشور همچنان در انتظار ابلاغ و اجرایی شدن این قانون توسط سازمان اداری و استخدامی کشور هستند.

در روزهای گذشته بسیاری از ایثارگران عزیز و خانواده محترم آنها با ارسال پیام های بی شمار به نفت آنلاین از عدم ابلاغ بخشنامه توسط سازمان اداری و استخدامی کشور بشدت انتقاد و خواستار تسریع در انجام اجرای این قانون و ابلاغ آن توسط این سازمان شدند.

نفت آنلاین نیز از سازمان اداری و استخدامی کشور می خواهد هر چه سریعتر نسبت به ابلاغ و اجرای این قانون اقدام نماید و یکبار برای همیشه دین خود را به خانواده محترم ایثارگران ادا نمایند.

در پایان این نکته مهم عنوان می شود که قانون تبدیل وضعیت ایثارگران توسط مجلس و شورای نگهبان تایید و توسط رییس جمهور ابلاغ شده است و این قانون بعلت طی کردن مراحل قانونی لازم الاجرا می باشد و انشالله با اجرای آن کارکنان ایثارگر در دستگاه های اجرایی و خانواده های معزز آنها تبدیل وضعیت شوند.

آخرین اخبار در خصوص قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنها


کد مطلب: 22341

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22341/سازمان-اداری-استخدامی-کشور-قانون-تبدیل-وضعیت-ایثارگران-ابلاغ-کند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir