تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی کشور درباره بارندگی های پیش رو در استان خوزستان، این شرکت امکانات خود را برای مقابله با تبعات سیلاب های احتمالی آماده کرده است.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ روز شنبه (هشتم آذرماه) در نشست کمیته بحران شرکت که با حضور مدیران و مسئولان ذیربط و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس  تشکیل جلسه داد، افزود:  در این ارتباط بررسی های لازم به عمل آمده و تجهیزات کاربردی آماده بکار می باشد.
 
وی ضرورت اهتمام ویژه به مناطق همجوار تاسیسات را در راستای مسئولیت های اجتماعی در حد امکانات شرکت یادآور و با توجه به موقعیت عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان،  حفاظت از محیط زیست در گستره فعالیت شرکت در غرب کارون را مورد تاکید قرار داد.
 
پورهنگ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کووید 19، گفت: سلامت نیروهای انسانی به عنوان سرمایه ارزشمند شرکت در اولویت کار است و به همین منظور رعایت پروتکل ها بهداشتی باید به جد مورد توجه همه همکاران قرار گیرد.
 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزود: در این زمینه به تشخیص مدیران مربوط حضور کارکنان ستادی در محل کار به حداقل برسد و برای کارکنان عملیاتی نیز نسبت به افزایش شمار سرویس‌ های ایاب و ذهاب کارکنان با هدف افزایش فاصله اجتماعی اقدام گردد.
 
در این نشست مدیران مناطق عملیاتی و سرپرستان HSE و خدمات و رئیس حراست، شرکت گزارشی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در موضوع شیوع ویروس کرونا و آمادگی تجهیزاتی و عملیاتی در شرایط احتمالی ناشی از بارندگی ارائه نمودند.
 
 
https://naftonline.ir/news/22327/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0