کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل حفاری ترور دانشمند برجسته کشور را تسلیت گفت

8 آذر 1399 ساعت 12:05

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده را به دست تروریست های جنایتکار تسلیت گفت.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سیدعبداله موسوی آمده است: 

 
بسم رب الشهدا والصدیقین
 
شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به دست تروریست های وابسته به استکبار موجب تاثر و تالم فراوان گردید. 
 
دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خیال خود با این حرکت مزورانه می خواهند تا امنیت نظام را خدشه دار و کشور را از مسیر توسعه و پیشرفت باز دارند اما چهار دهه پایداری و مقاومت نشان داده است ملت سلحشور ایران ذره ای از آرمان ها و ارزش های انقلاب که هزاران شهید بزرگوار با نثار جان خود پای آن ایستادند، پا پس نمی گذارد.
 
بی تردید سربازان گمنام امام زمان (عج) تا گرفتن انتقام خون این شهید عزیز از مسببان آن از پای نخواهند نشست و عوامل این اقدام غیر انسانی را به سزای عمل ننگین خود خواهند رساند. 
 
بی شک نام و خاطره این شهید والامقام که در طول عمر پربرکت خویش منشاء خدمات فراوان در صنایع دفاعی کشور شد در اذهان ملت قدرشناس ایران ماندگار خواهد بود. 
 
این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده معزز آن شهید عزیز تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار همنشینی با شهدا و اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو دارم.


کد مطلب: 22322

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22322/مدیرعامل-حفاری-ترور-دانشمند-برجسته-کشور-تسلیت-گفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir