کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبدیل وضعیت خانواده ایثارگران نفتی با کدام مدرک تحصیلی قابل اجراست؟

4 آذر 1399 ساعت 18:08

معاون حقوقی و امور مجلس در بنیاد شهید و ایثارگران در نامه ای به وزارت نفت در خصوص مدارک تحصیلی جهت تبدیل وضعیت به رسمی شفاف سازی کردند.


به گزارش نفت آنلاین ، مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس در بنیاد شهید و ایثارگران در نامه ای به وزارت نفت در خصوص مدارک تحصیلی جهت تبدیل وضعیت به رسمی شفاف سازی کردند.

بر این اساس ایشان اعلام کردند: تبدیل‌وضعیت استخدامی جانبازان و فرزندان شهدای کارگری آن وزارتخانه به وضعیت رسمی و دائمی (صندوق بازنشستگی وزارت نفت) با مقاطع تحصیلی مختلف فاقد منع قانونی و لازم‌الاجرا می‌باشد.

 

تصویر نامه در خصوص تبدیل وضعیت به رسمی

تبدیل وضعیت ایثارگران
نفت آنلاین : این موضوع مربوط به قوانین قبلی ایثارگران (جانبازان و فرزندان شهدای کارگری ) در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی آنها در وزارت نفت می باشد و مربوط به استفساریه جدید مجلس در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنها نیست؛ جزییات اجرای قانون جدید مجلس بعد از ابلاغ توسط سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ خواهد شد. 

همچنین در این خصوص امروز آقای حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از لازم الاجرا بودن قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنها در دستکاه های اجرایی خبر دادند و اعلام نمودند دولت مکلف به اجرای این قانون می باشد./ مشاهده متن خبر در لینک زیر:

 
صحبت های جدید حاجی بابایی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران:دولت مکلف به تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنهاست
 


کد مطلب: 22261

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22261/تبدیل-وضعیت-خانواده-ایثارگران-نفتی-کدام-مدرک-تحصیلی-قابل-اجراست

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir