تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران در هشت ماه سال جاری موفق به حفاری و تکمیل ۸۲ حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور شدند.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت، گفت: از این تعداد چاه  23 حلقه توسعه ای توصیفی،  57 حلقه تعمیری و دو حلقه اکتشافی می باشد. 

سعید اکبری توضیح داد: 63 حلقه از این چاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هفت حلقه در شرکت نفت فلات قاره، هفت حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و دو حلقه در پروژه های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و در اختیار  شرکت های متقاضی قرار گرفت. 
سعید اکبری ملی حفاری
وی افزود: از یکم فروردین تا 30 آبان ماه در نتیجه همکاری و تعامل مستمر و موثر میان متخصصان این شرکت و شرکت های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل 14 حلقه چاه  256 روز جلوتر از برنامه پیش بینی شده محقق گردید. 

اکبری متراژ حفاری در این مدت را 45 هزار و 406 متر عنوان و اظهار کرد: این شرکت با دارا بودن افزون بر 70 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران، بزرگترین ناوگان حفاری در کشور و منطقه را در اختیار دارد.
https://naftonline.ir/news/22231/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مازیار
سلام . همه با هم توی یک مجموعه کار میکنیم فقط اسم قراردادی و رسمی رو میارن . جدیدا پیمانکاریها جزو شرکت حساب نمیشن
0