کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه کارکنان نفت در استان خوزستان:

آخرین خبر در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی در سرزمین نفت

29 آبان 1399 ساعت 21:49

جزییات محدودیت های کرونایی در استان خوزستان که از تاریخ اول آذرماه سال جاری اجرایی خواهد شد اعلام شد.


شریعتی استاندار خوزستان:خوزستان وضعیت قرمز ندارد؛شهرهای ما نارنجی یا زرد هستند اما اعمال محدودیت ها را فعلا در اهواز و کارون خواهیم داشت.

⭕️جزئیاتی از محدودیت های کرونایی در اهواز و کارون؛سخنگوی ستاد کرونا خوزستان و اعلام دورکاری و کاهش کارکنان ادارات خصوصی و دولتی:

از روز شنبه محدودیت‌های جدیدی در اهواز و کارون به دلیل نزدیکی به اهواز اعمال می‌شود و تمام اصناف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود. مدارس، دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزشی و ورزشی کاملا تعطیل هستند.

سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی فعالیت خود را ادامه می‌دهند اما واحدهای ستادی شرکت‌های خصوصی و دولتی به صورت دورکاری با یک‌سوم کارکنان خدمات را ارائه می‌دهند.

 همچنین از روز شنبه از ساعت ۲۱ در اهواز و کارون عبور و مرور به جز خودروهای ارائه‌دهنده خدمات ضروری و برای خودروهای شخصی ممنوع خواهد بود. خودروهای دارای پلاک شهر اهواز اجازه خروج از اهواز را ندارند و پلاک غیربومی هم اجازه ورود به این شهر را ندارد و در صورت تخلف، ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه اعمال خواهد شد.

نفت آنلاین : تمامی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت در اهواز ملزم به رعایت بخشنامه محدودیت‌های کرونایی وزارت نفت و همچنین محدودیت های ابلاغی توسط استانداری خوزستان هستند.


کد مطلب: 22207

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22207/آخرین-خبر-خصوص-اعمال-محدودیت-های-کرونایی-سرزمین-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir