تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
قابل توجه کارکنان نفت در استان خوزستان:

آخرین خبر در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی در سرزمین نفت

جزییات محدودیت های کرونایی در استان خوزستان که از تاریخ اول آذرماه سال جاری اجرایی خواهد شد اعلام شد.
محدودیت های کرونایی در استان خوزستان | نفت انلاین
محدودیت های کرونایی در استان خوزستان | نفت انلاین
شریعتی استاندار خوزستان:خوزستان وضعیت قرمز ندارد؛شهرهای ما نارنجی یا زرد هستند اما اعمال محدودیت ها را فعلا در اهواز و کارون خواهیم داشت.

⭕️جزئیاتی از محدودیت های کرونایی در اهواز و کارون؛سخنگوی ستاد کرونا خوزستان و اعلام دورکاری و کاهش کارکنان ادارات خصوصی و دولتی:

از روز شنبه محدودیت‌های جدیدی در اهواز و کارون به دلیل نزدیکی به اهواز اعمال می‌شود و تمام اصناف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود. مدارس، دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزشی و ورزشی کاملا تعطیل هستند.

سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی فعالیت خود را ادامه می‌دهند اما واحدهای ستادی شرکت‌های خصوصی و دولتی به صورت دورکاری با یک‌سوم کارکنان خدمات را ارائه می‌دهند.

 همچنین از روز شنبه از ساعت ۲۱ در اهواز و کارون عبور و مرور به جز خودروهای ارائه‌دهنده خدمات ضروری و برای خودروهای شخصی ممنوع خواهد بود. خودروهای دارای پلاک شهر اهواز اجازه خروج از اهواز را ندارند و پلاک غیربومی هم اجازه ورود به این شهر را ندارد و در صورت تخلف، ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه اعمال خواهد شد.

نفت آنلاین : تمامی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت در اهواز ملزم به رعایت بخشنامه محدودیت‌های کرونایی وزارت نفت و همچنین محدودیت های ابلاغی توسط استانداری خوزستان هستند.
https://naftonline.ir/news/22207/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0