کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی رغم ابلاغ بخشنامه در شهریورماه سال جاری؛

مزایای مناطق عملیاتی دفاع مقدس کارکنان نفت بازهم پرداخت نشد!

29 آبان 1399 ساعت 13:21

مزایای مناطق عملیاتی دفاع مقدس کارکنان نفت علی رغم ابلاغ بخشنامه در شهریورماه سال جاری با گذشت بیش از ۳ ماه در بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه نفت بازهم پرداخت نشد!


به گزارش نفت آنلاین ، در حالی که وزارت نفت بخشنامه پرداخت مزایای عملیاتی دفاع مقدس را شهریورماه ابلاغ کرده بود ، با گذشت بیش از سه ماه از زمان ابلاغ همچنان این مزایا و بک پی آن به کارکنان پرداخت نشده است.

بر اساس بررسی های صورت گرفته این مزایا در ویرایش اول فیش حقوق آبانماه کارکنان قراردادی مدت موقت نفت در بعضی شرکت ها اعمال شده بود اما در ویرایش های بعدی متاسفانه حذف شد.(فقط در یکی از شرکت‌ها بک پی سال ۹۹ جهت نیروهای قراردادی پرداخت شده است/در یکی از شرکت‌ها نیز با کارکنان رسمی پرداخت شد)

همچنین کارکنان رسمی نفت بار دیگر با ارسال پیامهایی به نفت آنلاین از مبلغ ۴۸ هزارتومانی ماهیانه حق مناطق جنگی بشدت گلایه کردند و این مبلغ را کم لطفی بزرگ در حق کارکنان رسمی نفت خواندند. این کارکنان می‌گویند وزارت نفت بخشنامه دولت در خصوص مزایای مناطق عملیاتی دفاع مقدس را (بخشنامه زیر) بصورت ناقص اجرا کرده است.
 
بخشنامه‌ای که سازمان اداری و استخدامی کشور جهت اجرا در اسفندماه سال ۱۳۹۷ ابلاغ کرد


شایان ذکر است بر اساس پیگیری صورت گرفته این مبلغ در سایر ارگان‌ها در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بصورت میانگین ماهیانه بین یک تا دو میلیون تومان بوده است (بر اساس ابلاغیه دولت ) اما  با گذشت ماه‌ها از اجرایی شدن بخشنامه در سایر ارگان‌ها ، این بخشنامه بصورت ناقص در وزارت نفت آنهم با مبلغ بسیار ناچیز (رسمی=۴۸ هزارتومان /قراردادی=میانگین ۲۳۰ هزارتومان / تصویر بخشنامه وزارت نفت در پایین همین خبر موجود است) اجرایی شده است و هنوز به مرحله پرداخت نیز نرسیده است!

شایان ذکر است هدف از اجرای این طرح ، نگه داشتن کارکنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بود اما با این مبلغ ناچیز آیا کارکنان نفت به ماندن در مناطق عملیاتی (خوزستان، بوشهر ، ایلام و ... ) تشویق می‌شوند!؟؟!!؟

در پایان به اطلاع می رساند که طبق پیگیری ها صورت گرفته این مزایا و بک پی آن قرار است با حقوق آذرماه سال جاری به حساب کارکنان واریز شود.

 

 
 

تصویر بخشنامه ابلاغی وزارت نفت (شهریورماه 99) در خصوص اجرای طرح مزایای مناطق جنگی
 


کد مطلب: 22201

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22201/مزایای-مناطق-عملیاتی-دفاع-مقدس-کارکنان-نفت-بازهم-پرداخت-نشد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir