کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از سوی منابع انسانی وزارت نفت:

برنامه کاری کارکنان وزارت نفت در شرایط کرونایی اعلام شد

سایت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت , 28 آبان 1399 ساعت 19:15

شرایط حضور کارکنان نفت در محیط کاری با توجه به شیوع گسترده کرونا و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی مشخص شد.


پیرو بخشنامه شماره 374899 مورخ 27 آبان ماه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی با موضوع تصمیمات چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و ادرات از تاریخ اول آذرماه 1399 تا اطلاع ثانوی، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 از سوی اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت ابلاغ شد.
 
به گزارش نفت آنلاین ، جزئیات این طرح به شرح زیر است:

1- واحدهای تولیدی، بهره برداری و انتقال نفت و گاز، پالایشگاه های نفت و گاز، تلمبه خانه ها و مراکز تقویت فشار گاز، انبارها و تاسیسات پخش، واحدهای NLG، بیمارستان ها، مراکز درمانی و درمانگاه ها و موارد مشابه در شمول این بخشنامه قرار ندارند.

2-  تشخیص خدمات ضروری و خدمات عادی در صنعت نفت با «ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید 19» است. با توجه به فوریت و تا قبل از نهایی شدن موضوع توسط ستاد مذکور، هریک از مدیران، روسا و سرپرستان واحدها با توجه به ضرورت استمرار چرخه انجام ماموریت ها شامل انجام عملیات و ارائه خدمات اصلی مشخص شده، نسبت به کاهش حضور کارکنان تحت مدیریت براساس تقسیم بندی وضعیت سه گانه هشدار (زرد، نارنجی و قرمز) و میزان مجاز حضور کارکنان (جدول ذیل) اقدام نمایند.
 
وزارت نفت ویروس کرونا دورکاری
فهرست شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد از لحاظ مخاطره شیوع کرونا

 
- وضعیت هشدار شهرها بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی کرونا که به صورت هفتگی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود. با ابلاغ هفتگی «ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید 19 » برای هفته های بعد ملاک اقدام است.

- تعیین نوع فعالیت ها اعم از ضروری و عادی از سوی ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کووید19 انجام خواهد شد.

3- با توجه به ضرورت کاهش حضور کارکنان، اولویت با اجرای مقررات دورکاری بوده و کاهش حضور سایر کارکنان تا سقف میزان مندرج در جدول مشمول «ضوابط مرخصی ارفاقی شرایط ویژه کرونا» خواهد بود.

4- ضمن تاکید بر لزوم رعایت سایر مراتب مورد اشاره در بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور، مجددا یادآوری می شود کاهش حضور کارکنان به هیچ عنوان نباید منجر به ایجاد وقفه و خلل در انجام عملیات اصلی صنعت نفت شامل تولید، بهره برداری، انتقال، پالایش، توزیع و ... و همچنین ماموریت های فرعی شرکت ها/ مدیریت ها گردد.


کد مطلب: 22195

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22195/برنامه-کاری-کارکنان-وزارت-نفت-شرایط-کرونایی-اعلام

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir