تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شاهد و جانبازان ۷۰ درصد به بالا تا پایان برنامه ششم توسعه جذب نهادهای دولتی می‌شوند.
استخدام فرزندان شاهد و جانبازان در دولت | نفت آنلاین
استخدام فرزندان شاهد و جانبازان در دولت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، سعید اوحدی روز سه‌شنبه در جریان سفر یکروزه به استان مرکزی در بدو ورود به شهر اراک در جمع خبرنگاران، افزود: بر اساس بند ج ماده ۸۷ قانون ،دولت مکلف است تا پایان برنامه ششم فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد را به استخدام نهادهای دولتی درآورد که مکاتبات لازم با دستگاه‌های مسئول انجام شده است.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری آزمون استخدامی کشوری از سوی سازمان سنجش در دی ماه امسال، آزمون تخصصی جامعه ایثارگری هم برگزار و زمینه تحقق این قانون فراهم می شود.

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داست: استان مرکزی به لحاظ استقرار صنایع مختلف شرایط مطلوبتری در تامین اشتغال فرزندان شاهد نسبت به دیگر استان‌ها دارد که استفاده از این فرصت باید در دستور کار قرار گیرد.

اوحدی بیان کرد: تفاهم نامه تامین یک‌هزار اشتغال برای جامعه ایثارگری استان مرکزی امروز در استانداری مرکزی منعقد می‌شود و مجموعه مدیریتی این استان نیز نگاه مثبتی در تحقق نهضت اشتغال دارد.

وی افزود: تامین مسکن جامعه ایثارگری یکی دیگر از مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران است که امروز تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار مسکن این قشر در استان مرکزی منعقد می‌شود.
 
https://naftonline.ir/news/22182/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
محسن
پس زیر ۲۵ درصد چی ما که هیچ خیری تا الان ندیدیم پدر من ۱۱۳ ماه جبهه بوده یعنی هیچ حقی نداریم؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
باسلام پس جانبازی که ۲۵ درصد هست وازاده هم هست چطور خدایی چرا فرق میزارید بین جانبازان
feedback
Iran, Islamic Republic of
شکو معصومی
سلام همسر من هم ازاده هست هم جانباز ۲۵ درصد فکر هم بهحال فرزندان ما کنید که باداشتن لیسانس بیکار هست ممنونم
تازه ترين نظرات
0