تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
ساماندهی کارکنان دولت | نفت آنلاین
ساماندهی کارکنان دولت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح ساماندهی کارکنان دولت با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسؤول از جمله سازمان امور اداری و استخدامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بحث و بررسی‌های انجام شده، کلیات این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: طرح ساماندهی کارکنان دولت به دنبال نظام‌مند کردن جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی و جلوگیری از پارتی‌بازی‌ها در این زمینه است.

خاطرنشان کرد: علاوه بر نظام‌مند کردن جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی، این طرح به دنبال آن است که قراردادهای مختلف کاری و پرداخت‌های غیرعادلانه‌ای که در این زمینه وجود دارد، ساماندهی شود و تنها دو نوع قرارداد رسمی و پیمانی داشته باشیم.

وی افزود: بر اساس این طرح اگر قرار است کار موقتی هم انجام شود باید در قالب قرارداد باشد و در سایر موارد هم که دولت نیاز به کار آن نیرو در زمان طولانی دارد باید قراردادها رسمی و پیمانی باشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه امروز طرح مدیریت تعارض منافع نیز در کمیسیون مطرح شد و پس از بحث و بررسی‌های انجام شده جزئیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.
گودرزی خاطرنشان کرد: این طرح به دنبال آن است که جلوی اقداماتی را که منجر به ایجاد فساد می‌شود، بگیرد.

وی افزود: مواردی همچون دریافت هدایا از سوی مسؤولان و مقامات و یا واگذاری سهام‌ها به افرادی که مسئولیتی دارند و امثال این موارد که امکان دارد موجب ایجاد فساد شود، در طرح مدیریت تعارض منافع جرم‌انگاری شده است.
https://naftonline.ir/news/22177/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0