کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

با وزیر پیچیده ای در وزارت نفت مواجه هستیم

22 آبان 1399 ساعت 18:56

سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس گفت:در حال حاضر با یک وزیر پیچیده ای در وزارت نفت مواجه هستیم که به مطالبه و پیگیری نیاز دارد.


 دومین نشست سلسله جلسات «نهضت مطالبه گری» با موضوع آلایندگی هوای کلانشهر اهواز با حضور دکتر سید کریم حسینی و مهندس مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز در مجلس، مهندس مفیدی مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون و سایر مسئولین شهری و استانی برگزار شد.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از رهیاب نیوز،  در این جلسه سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم گفت: به نظر می رسد اگر معضل سوء مدیریت در اهواز حل نشود مشکلات ما ادامه پیدا می کند؛ این بحث نقادی و تبلیغاتی نیست، دردی است که مطالبه گران باید پیگیری کنند و من نیز تا روز آخر پیگیری خواهم کرد؛ بحث ما مدیریت واحد شهری و فقط برای شهرداری نیست؛ استان نیاز دارد به شخصی که حرف آخر را در حل مسائل بزند.

وی اضافه کرد: اینکه بگوییم ذات شهرهای صنعتی این است پس مسئول پسماند شهری و فلرهای نفتی و... چه وظایفی دارند و باید چکار کنند؟ ما رفتیم بازدید صفیره با حضور شهردار نیاز است چرا که نیاز هست مسئول به مردم آرامش روانی بدهد.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر با یک وزیر پیچیده ای در وزارت نفت مواجه هستیم که به مطالبه و پیگیری نیاز دارد، صورت مسأله ها موجود و راهکار ها فراهم است اما باید یک صدا از خوزستان منتقل بشود،در مسأله انتقال آب هم وقتی می گوییم خط قرمز استان است باید خط قرمز همه مسئولان استان باشد.


کد مطلب: 22140

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22140/وزیر-پیچیده-وزارت-نفت-مواجه-هستیم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir