تاریخ انتشارجمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
همزمان با هفته پدافند غیرعامل از سوی شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

رزمایش و تمرین شرایط اضطراری در تاسیسات نفتی غرب كارون

همزمان با هفته پدافند غیرعامل از سوی شرکت نفت و گاز اروندان اقدام به برگزاری رزمایش و تمرین شرایط اضطراری در تاسیسات نفتی تحت سرپرستی این شرکت در منطقه عملیاتی غرب کارون شد.
رزمایش در شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
رزمایش در شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با هدف ترویج و فرهنگ سازی در این ارتباط در سال جاری از پنجم تا دوازدهم آبان ماه در چارچوب ابلاغ شیوه نامه های اجرایی مدیریت HSE،  پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران برگزار گردید. 

رزمایش برنامه شده از سوی شرکت نفت و گاز اروندان که به منظور ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی میان تيم های عملياتی در شرايط اضطراری صورت گرفت بر اساس سناریو ایجاد حریق و سرعت عمل در مهار آتش سوزی تعریف و به اجرا گذاشته شد. 
در برنامه ریزی این مانور مدير منطقه به عنوان (رئيس تيم واكنش اضطراری)، رئيس بهره برداری (فرمانده صحنه)، اعضای تيم واكنش اضطراری متشکل از سرپرستان تعميرات، خدمات و پشتيبانی، حراست، HSE، بازرسی فنی و فناوری اطلاعات و ارتباطات مشارکت داشتند. 

حضور تيم های عملياتی و امدادی شامل آتش نشانی و خدمات ایمنی، امداد و نجات، پزشكی، سرشماری / جستجو و حراست و سرعت عمل آنها از نکات شاخص در این تمرین بود که در جلسه ارزيابی عملكرد مانور و  شناسايی نقاط ضعف و قوت مورد توجه قرار گرفت. 

مهندس جهانگیر پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اهمیت برگزاری این رزمایش در هفته پدافند غیر عامل، را خاطرنشان کرد و از دست اندرکاران برگزاری این مانور آموزشی که می تواند در جای خود سرعت عمل واحدها بخش های عملیاتی و پشتیبانی را در شرایط اضطراری بررسی و مورد ارزیابی کارشناسی قرار دهد، قدردانی به عمل آورد.
https://naftonline.ir/news/22086/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0