تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
جمعی از کارکنان رستوران های جزایر نفتی با ارسال پیامی مشترک به نفت آنلاین خواستار رفع مشکل خود شدند.
شرکت نفت فلات قاره ایران | نفت آنلاین
شرکت نفت فلات قاره ایران | نفت آنلاین
جمعی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران شاغل در رستوران های این شرکت در جزایر خلیج فارس با ارسال پیامی مشترک به نفت آنلاین خواستار رفع مشکلات  خود شدند.

به گزارش نفت آنلاین ، متن پیام ارسالی این دسته از کارکنان به شرح ذیل می باشد:

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دست اندرکاران رسانه نفت آنلاین

  احتراماً با حذف نام کارکنان رستوران های جزایر نفتی از سامانه ساپنا (سامانه اطلاعات پیمانکاران نفت) و از بین رفتن امنیت شغلی و معیشت بیش از ۱۰۰۰ نفر از پرسنل شرکت نفت فلات قاره ایران در جزایر نفتی و مناطق عملیاتی (خارگ/لاوان/بهرگان/سیری/قشم و کیش) که همگی بیش از ۱۵ سال سابقه دارند و با شرایط سخت و دوری از خانه و کاشانه در وسط آبهای نیلگون خلیج فارس و بر روی سکوهای نفتی بصورت اقماری و در گرمای ۵۰ درجه همه عمر و جوانی خود را گذاشته و  مشغول به کار هستیم .

با حذف از این سامانه دیگر نمیتوانیم از اصول اولیه کاری مثل بیمه تکمیلی و اضافه کار و کارانه و غیره... خود و خانواده‌های ما بی بهره میشوند و امنیت شغلی ما در اختیار پیمانکار  است.

لذا عاجزانه و ملتمسانه (تو رو به خدا) به داد نیروهای مظلوم رستورانهای شرکت نفت فلات قاره برسید که هیچ کس در وزارت نفت برای ما ارزشی قائل نیست.

لطفاً به دلیل اجرای قریب الوقوع طرح که تا تاریخ ۳۰ آبان اجرا میگردد هرچه زودتر اگر ممکن هست پیگیری نمائید. با تشکر و سپاس از نفت آنلاین
https://naftonline.ir/news/22010/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0