تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
رییس روابط عمومی نفت گفت :در حال حاضر دادستانی آبادان در این خصوص ورود پیدا کرده و تمامی اتفاقات در حال بررسی است و وزارت نفت در این زمینه ورود نمی‌کند.
وزارت نفت | نفت آنلاین
وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین کسری نوری مدیر گل روابط عمومی وزارت نفت ،در خصوص جزئیات درگیری شب گذشته در پالایشگاه نفت آبادان گفت:درگیری شب گذشته میان مامور حراست پالایشگاه آبادان و یک زن جوان آن هم به دلیل اختلافات شخصی رخ داده است.

او ادامه داد:در تحقیقات اولیه مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت اضافه کرد:در حال حاضر مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان به خاطر رفتار منفور خود بازداشت و برکنار شده است.

نوری گفت:در حال حاضر دادستانی آبادان در این خصوص ورود پیدا کرده و تمامی اتفاقات در حال بررسی است و وزارت نفت در این زمینه ورود نمی‌کند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد:ماجرای درگیری مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچ یک از مدیران پالایشگاه ندارد و این موضوع در حال بررسی است.
https://naftonline.ir/news/21973/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0