تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
مقامات ترینیداد و توباگو اعلام کردند: وضعیت نفتکش ونزوئلاییِ آسیب دیده که ممکن است یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت را در آب، جاری کند خوب است.
نفتکش | نفت آنلاین
نفتکش | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرانک لینک آن، وزیر انرژی ترینیداد و توباگو در ویدیو کنفرانسی اعلام کرد: این نفتکش، ثابت و روی آب است و خطر نشت نفت در آب وجود ندارد. نفتکشِ موسوم به «ناباریما» از ماه‌ها پیش در خلیج پاریا بین ونزوئلا و ترینیداد، لنگر انداخته است.

یک سازمان غیردولتی، شانزدهم اکتبر با انتشار تصاویر ویدیویی اعلام کرد: این نفتکش به طول ۲۶۴ متر که مخصوص ذخیره سوخت است به شدت کج شده است و خطر نشت نفت وجود دارد. این نفتکش به یک شرکت ونزوئلایی-ایتالیایی تعلق دارد که ۷۴ درصد آن در اختیار یک شرکت دولتی ونزوئلایی و ۲۶ درصد آن، در اختیار شرکت «اِنی» ایتالیا است.
 
هرچند این شرکت، اخیراً این موضوع را که نفتکش آن، تهدیدی برای اکوسیستم منطقه باشد، رد کرده است، سران مخالف ونزوئلایی و اتحادیه‌های بخش نفت در ونزوئلا در مورد فاجعه طبیعی احتمالی هشدار دادند.

وزیر انرژی ترینیداد اعلام کرد: گروهی، متشکل از سه کارشناس، پس از کسب اجازه از دولت نیکلاس مادورو، به عرشه این نفتکش رفتند.

این منبع تصریح کرد: بر اساس بررسی کارشناسان، هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

به موجب اعلام وزیر انرژی ترینیداد، این گروه کارشناسی تایید کرد: اقدامات مربوط به تعمیر و نگهداری و تعویض پمپ‌های الکتریکی نفتکش در حال انجام است.
https://naftonline.ir/news/21970/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0