تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در کارخانه بهره برداری و نمک زدایی هفت شهیدان از روند تعمیرات اساسی این کارخانه بازدید کرد .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان | نفت آنلاین
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، مهندس قباد ناصری در این بازدید که از سوی مدیر عملیات ، رییس نگهداری و تعمیرات ، رییس روابط عمومی همراهی می شد ضمن بازدید از این کارخانه با کارکنان این کارخانه دیدار و به بررسی مسایل و مشکلات آنها پرداخت .

وی طی این جلسه که حدود 2 ساعت به طول انجامید ضمن شنیدن مشکلات پرسنل با عنوان اینکه مدیریت عملیات بعنوان پیشانی تولید در شرکت های بهره بردار شناخته می شود و همه مدیریت ها و ادارات ستادی برای کاهش مشکلات مدیریت عملیات شکل گرفته اند اظهار داشت : همیشه تأکید و سفارش جدی ام به مدیران و روسای مربوطه این بوده که می بایست مسایل و مشکلات بخش عملیات بطور خاص و جدی بررسی و مرتفع گردد .

مهندس ناصری خطاب به مدیرعملیات گفت : تمامی مسایل و مشکلات مربوطه را جمع آوری و طی گزارشی به اینجانب اعلام نمایید تا با برگزاری جلسه ای با حضور مدیران و روسای ادارات مربوطه این مسایل بررسی و راهکارهای مربوطه برای رفع در کوتاه ترین زمان ممکن اتخاذ گردد .
https://naftonline.ir/news/21966/
منبع : NISOC
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0