کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بعد از بدرفتاری با یک خانم زخمی انجام شد

بازداشت یکی از ماموران حراست نفت آبادان

عصرایران , 1 آبان 1399 ساعت 19:35

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.


به گزارش نفت آنلاین ، سروان امیرسام کمایی امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

او گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

بازداشت حراست نفت آبادان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان افزود: در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه ایی در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند.

کمایی در پایان بیان کرد: تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد.

همچنین مامور حراست فیزیکی که در صحنه دستگیری با لمس بدن زن جوان رفتاری غیر اخلاقی داشت نیز با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

توضیحات روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان درباره این فیلم 
 
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که مربوط به اختلافات و مشاجرات خانوادگی یکی از کارکنان پالایشگاه در منطقه مسکونی سازمانی است که 
بدستور مدیرعامل پالایشگاه کمیته ای برای بررسی بیشتر و دستیابی به حقیقت تشکیل شده و‌ موضوع در مراجع ذیصلاح همچنان در دست پیگیری است.
 
در عین حال ماجرا مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچ یک از مدیران پالایشگاه ندارد و برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد و پیشنهاد می شود از دامن زدن به شایعات پیرامون یک اختلاف خانوادگی و ورود به حریم خصوصی افراد پرهیز شود.


کد مطلب: 21962

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21962/بازداشت-یکی-ماموران-حراست-نفت-آبادان

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir