تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بكار گیری نیروهای بومی در شركت های نفت و گاز منطقه را از مطالبات مسئولان استان عنوان كرد و گفت: شركت های تابعه وزارت نفت در استان باید استخدام نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند.
استخدام نیروهای بومی در استان ایلام | نفت آنلاین
استخدام نیروهای بومی در استان ایلام | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، ایوب درویشی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شركت نفت چشمه خوش، ان جی ال،واحد نمك زدایی بیات و پتروشیمی دهلران اظهارداشت: در این شهرستان پروژه های مهمی در حوزه نفت و گاز در حال ساخت و برخی نیز بهره برداری شده اند كه این پروژه ها علاوه بر اشتغال در اقتصاد كشور و استان نقش مهمی در توسعه این منطقه دارند.

وی افزود: مشكلات و نارسایی های عمومی در چگونگی تسریع در اجرای این واحدها وجود دارد كه با همفكری مسئولان استانی و شركت نفت و گاز غرب كشور تصمیماتی برای بهبود اوضاع و زمینه سازی بهتر این مراكز تولیدی اتخاذ شده است.

درویشی هدف از بازدید از این پروژه ها را تسریع در روند تكمیل آنها بیان كرد و یادآور شد: دهلران از شهرستان های در حال توسعه استان بوده كه پروژه های مهمی با سرمایه گذاری های كلان در آن در حال احداث است.

معاون استاندار ایلام بر بكارگیری نیروهای بومی در مراحل اجرایی این واحدها تاكید كرد و گفت: بخش زیادی از نیروهایی كه در مراحل ساخت و بهره برداری مشغول بكار هستند بومی منطقه هستند و این روند باید ادامه داشته باشد.

فرماندار دهلران نیز در این بازدید گفت: حضور مسئولان استانی و بازدید میدانی از شركت های نفت و گاز منطقه نقش مهمی در تسریع عملیات اجرایی این پروژه ها و رفع مشكلات آنها دارد.

سید حسینعلی موسوی با اشاره به تولید 92 درصد نفت و گاز غرب كشور در دهلران افزود: مشاركت این شركت ها در عمران شهری و پروژه های شهرستان از دیگر انتظارات است كه امیدواریم در راستای بهره مندی شهرستان مد نظر باشد.

وی گفت: در این بازدید ها روی سه موضوع از جمله بومی سازی، بكارگیری نیروهای بومی و آموزش های لازم كه بایستی از طریق دانشگاه ایلام و مركز فنی و حرفه ای استان به نیروهای بومی ارائه شود تا با بهره برداری از این پروژه ها نیروهای بومی در اولویت استخدامی باشند.
https://naftonline.ir/news/21960/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0