کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارکنان صنعت نفت جنوب با راه‌اندازی یک کارزار خواستار شدند:

درخواست کاهش مالیات کارمندان صنعت نفت در جنوب

30 مهر 1399 ساعت 16:32

جمعی از کارکنان صنعت نفت در جنوب خواستار تجدید نظر در خصوص کاهش مالیات در فیش‌های حقوقی خود شدند.


جمعی از کارکنان شاغل در شرکت های نفتی جنوب ( شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، شرکت ملی حفاری ایران ، شرکت نفت و گاز اروندان و ...) با راه اندازی یک کارزار خطاب به ریاست محترم جمهور و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی خواستار کاهش مالیات کارمندان شاغل در صنعت نفت جنوب شدند.

به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، متن نامه که در پیوست این کارزار درج شده است به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای دکتر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی


با سلام

احتراماً استان خوزستان به عنوان قطب نفت و گاز کشور علی الخصوص نفت که چیزی قریب به ۸۰ درصد این حوزه را در سطح کشور به خود اختصاص داده از موثرترین استان‌هایی است که با همت کارکنان مجموعه وزارت نفت همواره در خط مقدم حضور داشته‌اند و از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند.

استانی که علیرغم سرمایه عظیم و نفت و گاز به لحاظ امکانات رفاهی در ضعیف‌ترین سطح ممکن است. وجود ریزگردهایی که امان مردم را بریده و گرمای طاقت‌فرسای ۶۰ درجه در کنار دستگاه‌های گرمایشی مستقر در واحدهای مختلف عملیاتی و غیرعملیاتی به معنای واقعی زندگی را بیش از پیش دشوار ساخته است.

تمام مشقات و مشکلات را به جان خریداریم و در جهت اعتلای میهنمان ایران جان‌برکف به خدمت اشتغال می‌ورزیم.

لذا ما پرسنل مجموعه وزارت نفت مستقر در مناطق نفت‌خیز جنوب (نفت و حفاری) خواستار اصلاح وضعیت کسر مالیات از حقوق هستیم، زیرا عملاً با اعمال این شکل از کسر مالیات حقوق دریافتی ما با سال گذشته تفاوت چندانی نمی‌کند و موجبات نارضایتی بخش اعظمی از نیروها را فراهم آورده است.

رجا واثق دارد تجدید نظر در نحوه کسر مالیات از طبقه کارمند در مناطق یادشده فوق علاوه بر رضایتمندی بیشتر پرسنل، باعث بهره‌وری و افزایش کارآیی بیش از پیش کارکنان خواهد شد.


ورود به کارزار جهت امضا نامه 
 


کد مطلب: 21951

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21951/درخواست-کاهش-مالیات-کارمندان-صنعت-نفت-جنوب

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir