تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کارکنان صنعت نفت جنوب با راه‌اندازی یک کارزار خواستار شدند:

درخواست کاهش مالیات کارمندان صنعت نفت در جنوب

جمعی از کارکنان صنعت نفت در جنوب خواستار تجدید نظر در خصوص کاهش مالیات در فیش‌های حقوقی خود شدند.
مالیات دریافتی از کارکنان شاغل در وزارت نفت | نفت آنلاین
مالیات دریافتی از کارکنان شاغل در وزارت نفت | نفت آنلاین
جمعی از کارکنان شاغل در شرکت های نفتی جنوب ( شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، شرکت ملی حفاری ایران ، شرکت نفت و گاز اروندان و ...) با راه اندازی یک کارزار خطاب به ریاست محترم جمهور و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی خواستار کاهش مالیات کارمندان شاغل در صنعت نفت جنوب شدند.

به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، متن نامه که در پیوست این کارزار درج شده است به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای دکتر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی


با سلام

احتراماً استان خوزستان به عنوان قطب نفت و گاز کشور علی الخصوص نفت که چیزی قریب به ۸۰ درصد این حوزه را در سطح کشور به خود اختصاص داده از موثرترین استان‌هایی است که با همت کارکنان مجموعه وزارت نفت همواره در خط مقدم حضور داشته‌اند و از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند.

استانی که علیرغم سرمایه عظیم و نفت و گاز به لحاظ امکانات رفاهی در ضعیف‌ترین سطح ممکن است. وجود ریزگردهایی که امان مردم را بریده و گرمای طاقت‌فرسای ۶۰ درجه در کنار دستگاه‌های گرمایشی مستقر در واحدهای مختلف عملیاتی و غیرعملیاتی به معنای واقعی زندگی را بیش از پیش دشوار ساخته است.

تمام مشقات و مشکلات را به جان خریداریم و در جهت اعتلای میهنمان ایران جان‌برکف به خدمت اشتغال می‌ورزیم.

لذا ما پرسنل مجموعه وزارت نفت مستقر در مناطق نفت‌خیز جنوب (نفت و حفاری) خواستار اصلاح وضعیت کسر مالیات از حقوق هستیم، زیرا عملاً با اعمال این شکل از کسر مالیات حقوق دریافتی ما با سال گذشته تفاوت چندانی نمی‌کند و موجبات نارضایتی بخش اعظمی از نیروها را فراهم آورده است.

رجا واثق دارد تجدید نظر در نحوه کسر مالیات از طبقه کارمند در مناطق یادشده فوق علاوه بر رضایتمندی بیشتر پرسنل، باعث بهره‌وری و افزایش کارآیی بیش از پیش کارکنان خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/21951/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
هانی حیایی اهوازی
سلام .واقعا اگر اجرا بشه پیشرفت وبهره وری وذوق شوق نیروها ۱۰۰ برابر میشه واقعا کار کردن توگرما خیلی سخته التماس دعا
feedback
Iran, Islamic Republic of
محسن
مالیات همون داروغه هستش تورم بالا حقوق صفر درصد اضافه میکنن و مالیات هم وحشتناک از حقوق برمیدران خدا به حق بزرگی خودش این اداره دزد مالیات رو خراب کنه که پدر ملت درآورده
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیر
سلام برادر من جنوب و شمال نداره همه ناراضی هستیم از روزی که ایثارگران رو معاف از مالیات کردند کمر کارکنانی که ایثار گر نیستند شکسته دولت در زبان افزایش حقوق صحبت میکنه و در عمل چندین برابر افزایش از کارکنان مالیات کسر میکنه اگه می خواهید به ایثارگران لطف بکنید لطفا از جیب کارکنان بذل و بخشش نکنید پلکانی چه صیغه ایه چون خودتون هر چی باشه چند روز سابقه جبهه دارید و از این مالیات ها پرداخت نمی کنید که غیر این بود الان صدا ی خانم نوبخت در اومده بود کم تاوان جنگ رو دادیم که بعد از گذشت ۳۲ سال از جنگ باید کما کان تاوان پس بدیم اگه جهاد تون فی سبیل الله بوده این چه صیغه ایه پدر ملت رو در آوردید تموم کنید به خدا خسته شدیم از این همه ظلم و بی عدالتی
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدحسین بهمنی
بله من هم موافقم و از بچه های قرارداد مدت موقت شرکت ملی حفاری ایران هستم طرح اقماری و خواهشأ نسبت ب تبدیل وضعیت این قشر آسیب پذیر از شما عزیزان جهت همکاری اقدامات لازم را خواستاریم باتشکر فراوان
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
کاهش مالیات
0