تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
واحد تعمیرات سکوی سروش منطقه بهرگان شرکت نفت فلات قاره ایران، توربوکمپرسور کارخانه تزریق گاز پارسی CS۷۰۰ نفت و گاز آغاجاری را تعمیر و راه‌اندازی کردند.
شرکت نفت فلات قاره ایران | نفت آنلاین
شرکت نفت فلات قاره ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، با تلاش کارکنان واحد تعمیرات منطقه بهرگان، توربوکمپرسور زیمنس کارخانه تزریق گاز پارسی CS۷۰۰ نفت و گاز آغاجاری تعمیر و راه‌اندازی شد.

علی سرکهکی، مسئول تعمیرات سکوی سروش در منطقه بهرگان شرکت نفت فلات قاره ایران در این باره توضیح داد: پس از اعمال تحریم‌ها با وجود صرف هزینه‌های زیاد، بعضی از شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر توربوکمپرسورها نیز موفق به راه‌اندازی این توربوکمپرسور نشدند، اما با تلاش همکاران ما در واحد تعمیرات سکوی سروش طی ماه‌های گذشته، این توربوکمپرسور تعمیر و راه‌اندازی شد.

وی با اعلام اینکه شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۸۹ این توربوکمپرسور را برای گسترش تزریق گاز از شرکت زیمنس خرید، افزود: هنگام راه‌اندازی این دستگاه‌ها زیمنس در دسترس نبود و قرارداد راه‌اندازی با یکی از شرکت‌های ایرانی که با زیمنس همکاری بیشتری داشت، امضا شد. اما شرکت طرف قرارداد هم تخصص لازم را نداشت و توربوکمپرسور پس از ۸۷۰ ساعت فعالیت از کار افتاد.

سرکهکی با اشاره به اینکه شرکت نفت و گاز آغاجاری برای راه‌اندازی مجدد این توربوکمپرسور از طریق برون‌سپاری اقدام کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه مشابه این توربورکمپرسور در سکوی سروش وجود دارد، تعمیر آن به شرکت نفت فلات قاره ایران سپرده شد. همکاران ما در بخش تعمیرات سکوی سروش توانایی و تخصص لازم برای نگهداری و تعمیر این توربین‌ها را دارند و تاکنون تعمیر و نگهداری توربین‌های سکوی سروش به پیمانکاران خارجی و دیگر شرکت‌های داخلی واگذار نشده است.
https://naftonline.ir/news/21913/
منبع : شرکت نفت فلات قاره ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0