کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهندس فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی NIDC خبر داد:

برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در ملی حفاری

15 مهر 1399 ساعت 12:54

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری 6008 نفر/ساعت دوره های آموزشی مجازی در نیمه نخست امسال از سوی آموزش و تجهیز نیروی انسانی این مدیریت برای کارکنان شرکت خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس فرشید ممبینی گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویرس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، به لحاظ جلوگیری از ایجاد وقفه در آموزش، این دوره ها به صورت مجاری و با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه و وب برگزار شد. 

وی افزود:  این دوره ها شامل مدیریت زمان، کار تیمی، مدیریت استرس، اصول و فنون مذاکره، مدیریت رفتار سازمانی، آیین نگارش و مکاتبات اداری، مدیریت و ارزیابی مدیریت ریسک است که در قالب 486 نفر / دوره برگزار و مورد استقبال همکاران قرار گرفت. 

ممبینی با بیان اینکه اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی هم اکنون در حال ایجاد و ارتقاء زیر ساخت های کاربردی جهت برگزاری دوره های آموزشی آنلاین با استفاده از سیستم (LMS) است، اظهار کرد: همچنین تشکیل دوره های داده کاوی در صنعت نفت و گاز و نرم افزار لندمارک در مرحله تصویب خواهی و مدیریت کارکنان عملیات چاه (WOCRM) در مرحله محتوا سازی مجازی می باشد.


کد مطلب: 21845

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21845/برگزاری-دوره-های-آموزشی-آنلاین-ملی-حفاری

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir