تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
یکی از دغدغه های صاحبان تولید و یا کسب و کار حفظ امنیت و کارایی  سیستم های اتوماسیون های صنعتی آنهاست.
یکی از دغدغه های صاحبان تولید و یا کسب و کار حفظ امنیت و کارایی  سیستم های اتوماسیون های صنعتی آنهاست.این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد و بی توجهی به آن می تواند موجب بروز مشکلات جبران ناپذیری شود.ترانسمیتر فشار(سنسور فشار) یکی از قطعات استراتیژیک برای حفظ این چرخه به شمار می آید. و انتخاب ترانسمیتر فشار مناسب با کیفیت بالا همیشه یکی از موارد مهم برای آنها به شمار می آید در این مقاله به معرفی بهترین برند های تولید محصولات ترانسمیتر فشار و سنسور فشار می پردازیم تا با شناخت بهتر از این غول های تولید کننده محصولات ترانسمیتر فشار , بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید بهترین قطعه اتخاذ کنید.با ما همراه باشید.
 

هاگلر :

 
هاگلر در ایران از سال 1389 هر چه بزرگتر شده و به اعضای خود اضافه کرده است، همواره اعضایی را در کنار خود داشته که مانند یک خانواده صمیمی و گرم بوده اند و یک محیط روشن همراه با ارتباطات نزدیک دارند و سعی در ایجاد و حفظ بالاترین سطح حرفه ای تعاملات داشته است.شرکت هاگلر آلمان؛ در دفتر ایران فعالیت خود را با هدف اصلی ارایه خدمات در زمینه تجهیزات اندازه گیری فشار آغاز نمود و در حال حاضر از جایگاه رفیعی در این زمینه برخوردار می باشد که سوابق درخشان این سالها و مشتریان بیشمار آن، حاکی از معتبر و موفق بودن در حوزه فعالیت خود می باشد.
 

کمپانی ویکا:

 
  یکی از معروفترین تولیدکنندگان ابزار دقیق و تجهیزات کنترل فرآیند (ترانسمیتر فشار ، سنسور فشار و..) در جهان است. این کمپانی در سال 1996 توانست رتبه یک جهانی را برای اندازه گیری فشار و دمای مکانیکی به دست بیاورد. همچنین این کمپانی در 50 سالگی اش برند اول تولیدکننده گیج های دما و فشار در سراسر جهان شد.  دفتر اصلی این شرکت در کشور آلمان قرار دارد.  سایر شرکت های وابسته به این کمپانی هم در بیش از 40 کشور مختلف فعال هستند. ویکا با اطمینان خاطر بالاترین کیفیت تحویل کالا را تضمین می‌کند و ‌دلیل این قضیه هم تولید محصولات در نقاط مختلف جهان است. هر ساله درمجموع بیش از 50 میلیون محصول استاندارد و ثابت و همینطور مطابق سفارش مشتری در بسته‌های تکی تا 10,000 تایی برای مشتریان در سراسر جهان ارسال میشود.محصولات این شرکت قادر هستند که حتی در بدترین شرایط هم کار کنند و همواره عملکردی رضایت‌بخش و ایمنی و مقاومت بالایی داشته باشند .(اتوکلاو)
 

محصولات کمپانی ویکا (Wika)

  • انواع تجهیزات تولیدی مرتبط با دما
    انواع تجهیزات تولیدی مرتبط با سنجش سطح و جریان
    انواع تجهیزات تولیدی مرتبط با سنجش نیرو(ترانسمیتر فشار ویکا)
تجهیزات جانبی این کمپانی شامل منیفولد دو راهه، منیفولد سه راهه، شیر سوزنی، دیافراگم سیل، ترموول، کولینگ، اسنابر، کپیلاری است.شاید معروفترین و محبوبترین ابزار مورد استفاده ویکا در صنعت کشور ما  مانومترها  و ترانسمیتر فشار ویکا باشند.
 

کمپانی دات اکسل :

 
دات اکسل در سال 1992 با تعهد و بزرگ‌اندیشی چندین شریک، به عنوان یک شرکت کوچک ایالتی تاسیس شد و با گذشت چند سال، تبدیل به یک موجودیت قدرتمند شد که امروزه در بازارهای ملی و بین‌المللی، به عنوان تولیدکننده‌ی تجهیزات الکترونیکی در حوزه‌ی اتوماسیون صنعتی و کنترل فرآیند حضور دارد.
مجموعه‌ی محصولات دات اکسل بسیار گسترده و جامع هستند:
  • ترانسمیترها
    مبدل‌های دما (هم آنالوگ و هم دیجیتال)
    ایزولاتور الکتریکی (گالوانیک)
    تکثیرکننده‌های سیگنال
    ماژول‌های توزیع‌شده‌ی ورودی/خروجی (I/O)
    ماژول‌های رابط A/D برای PLC
    تقویت‌کننده‌ی تریپ
    منابع تغذیه
    ایزولاتورهای لوپ جریانی
    شاخص‌ها و اندازه‌گیرهای دیجیتال
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات این شرکت می توانید به وب سایت ما مراجعه بفرمایید.البته ما ویدیوی معرفی بسیار جذابی برای شما تدارک دیده ایم تا بیشتر با این شرکت پیشرو در صنعت آشنا شوید.

 کمپانی دانفوس :


 
دانفوس نقشی پیشرو در تولید و توسعه‌ی کنترلرها و تولیدات الکتریکی و مکانیکی در مقیاس جهانی دارد. ما روزانه بیش از 250000 محصول را در 70 کارخانه در 25 کشور تولید می‌کنیم.
هرچند این عملکرد چشمگیر است، اما افتخار بالاتر  آن است که کارمندان متعهد ما با ارائه‌ی اجزای با کیفیت بالا برای رفع نیاز مشتری، ارزش محصول نهایی را بالاتر می‌برند.
برای ما ایجاد مشارکت قوی اهمیت بالایی دارد، چرا که تنها با درک مشتری است که می‌توانیم نیازهای فردا را برآورده سازیم.شما می‌توانید توسط ما به تمام دریای تکنولوژی دانفوس، با تمرکز خاص روی سنسور و کنترلر، دسترسی یابید. ما راه حل‌های ایمن‌تر، قابل اطمینان‌تر و موثرتر را با مشارکت نزدیک و براساس ارزش‌های شرکت پیشنهاد می‌دهیم.
ترافاگ در حال حاضر یک کمپانی تولیدکننده ابزاردقیق است که دفتر اصلی آن در سوئیس قرار دارد. این کمپانی در زمینه‌ی تولید انواع ترانسمیتر فشار و پرشر سویچ دانفوس و تجهیزات مانیتورینگ برای  فشار ، دما و اندازه‌گیری چگالی گاز SF6  به شهرت فراوانی رسیده است.(پرشر سوئیچ دانفوس)

کمپانی ترافاگ :

 
ترافاگ (Trafag) از آن دسته شرکت هایی است که توانایی تولید سفارشی و خدمات اختصاصی به مشتریانش را دارد. این تولیدکننده در حال حاضر صاحب تعداد بسیار زیادی نمایندگی و شرکت در سراسر جهان است. بیایید داستان جالب این کمپانی و مسیر پیشرفت آن را باهم مرور کنیم.
  ترافاگ در 2 اکتبر 1942 در زوریخ توسط «اسکار پفرندر» تأسیس شد. اسکار ابتدا کار خود را با تولید «بالاست»  آغاز کرد و بعدها تصمیم گرفت که شروع به تولید  «ترانسفورماتور» کند. او به کارخانه بافندگی پدری‌اش نقل مکان کرد و کار  خود را از سر گرفت.
قدم بعدی برای ترافاگ، تولید ترموستات و ترانسمیتر فشار ترافاگ در سال ۱۹۵۶بود. در آن سال ها مدیرعامل دیگری  هم به مجموعه اضافه شد. در سال ۱۹۶۷ بود که این شرکت باتوجه به نیاز بازار و صنایعی مثل کشتی سازی، روی توسعه ترموستات ها تمرکز کرد و تولید انواع بالاست ها را متوقف کرد.
 
ترافاگ به مرور و طی سال ها، در کشورهای مختلف گسترش پیدا کرد و در دهه هفتاد میلادی شروع به تولید سوئیچ های فشار کرد و بعد از آن هم ساخت ترانسمیترهای دما و فشار  و همچنین هم  ابزارهای سنجش فشار برای کنترل چگالی گاز SF6 را آغاز کرد. این کمپانی در مسیر پیشرفت و تغییر، خط تولید ساخت ترانسفورماتور ها را هم متوقف کرد و رسما به ساخت «ابزار دقیق» روی آورد.
 به مرور و در دهه ۹۰ میلادی تعداد شرکتهای فرعی و وابسته به ترافاگ در کشورهای مختلف دنیا بیشتر و بیشتر شدند و تا امروز که داریم درمورد این کمپانی صحبت میکنیم این پیشرفتها همچنان  ادامه دارد و به عنوان  یک تولیدکننده،  محصولاتی باکیفیت، مطمئن، نوآورانه و دقیق را طوری که رضایت مشتریان کاملا جلب شود به بازار عرضه میکند.

سخن پایانی:

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور فشار ، ترانسمیتر فشار ، پرشر سوئیچ و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند.  شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره 02144032578 تماس بگیرید. 
 
 
https://naftonline.ir/news/21831/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0