تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
مهندس یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه ۳۰ درصد تخصیص اعتبارات عمومی به خوزستان افزایش یابد،گفت: تامین اعتبار جهت پرداخت اضافه‌کار کارکنان دستگاه های اجرائی خوزستان الزامی است.
مهندس مجتبی یوسفی | نماینده اهواز در مجلس
مهندس مجتبی یوسفی | نماینده اهواز در مجلس
به گزارش نفت آنلاین ، مجتبی یوسفی در طی نشستی با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، تامین و افزایش اعتبارات جهت پروژه های عمرانی خوزستان و مسئله اضافه کار کارمندان را پیگیری و مطالبه کرد.
 
نماینده مردم اهواز  در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده مبنی بر افزایش قیمت ها و کاهش تخصیص اعتبارات جاری، از رییس سازمان برنامه و بودجه درخواست کردم در این خصوص همکاری لازم را انجام دهد.

وی افزود: برای پرداخت اضافه کار کارکنان دستگاه های اجرائی در خوزستان حدود ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که خوشبختانه دستورالعمل تامین آن دریافت شد.

نماینده مردم اهواز ادامه داد: همچنین با توجه به محرومیت خوزستان، مشکلات زیرساختی، لزوم تکمیل پروژه های عمرانی و تنوع ردیف های اعتباری استان (تملک دارایی های سرمایه ای، نفت، توازن، انرژی و...) نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتری به استان هستیم.

وی با بیان اینکه ۳ هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب استه که ۵۰ درصد از ردیف نفت است، اضافه کرد: متاسفانه این اعتبارات تخصیص پیدا نکرده است؛ یعنی ۵۰ درصد از منابع خوزستان کاهش یافته است.

عضو کمیسیون عمران در ادامه مطلب فوق، عنوان کرد: بر همین اساس درخواست کردم ۳۰ درصد اعتبارات ردیف های بودجه ای به خوزستان افزایش یابد.

یوسفی همچنین به تاکید مقام معظم رهبری مبنی تخصیص ۱۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی جهت اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان اهواز و کوت عبدالله، خاطرنشان کرد: پرداخت ۵۰ میلیون یورو بر مبنای نرخ نیمایی از صندوق توسعه ملی  برای شروع و اجرای پروژ فاضلاب شهرهای اهواز و کوت عبدالله هرچه سریعتر باید پرداخت شود.

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، تامین اعتبار جهت پرداخت اضافه‌کار کارمندان دستگاه های اجرائی خوزستان را ضروری دانست و یادآورشد: اعتبار ۵۰ میلیون یورویی اختصاص یافته جهت شروع و اجرای پروژه آب و فاضلاب اهواز و کوت‌عبدالله هرچه سریعتر پرداخت شود.

نفت آنلاین : در سال جاری بارها کارکنان بعضی از شرکت‌های نفتی در استان خوزستان با ارسال پیام‌هایی از کاهش اضافه کاری‌ها در سال ۹۹ بشدت انتقاد کرده بودند و خواستار ورود نمایندگان مجلس به این موضوع شده بودند؛ بر اساس پیگیری نفت آنلاین در سال جاری اضافه کاری کارکنان در بعضی از شرکت‌های نفتی استان کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث مشکلات معیشتی بالاخص برای نیروهای پیمانکاری و قراردادی شده است و کارکنان با ارسال پیام‌هایی به نفت‌آنلاین می‌گویند با توجه به کاهش ساعات اضافه کاری ها عملا افزایش حقوق سال ۹۹  برای آنان اتفاق نیافتاده است و بعضی از آنها با توجه به تورم پیش‌رو دریافتی آنان کمتر از سال ۹۸ شده است!
https://naftonline.ir/news/21826/
منبع : خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0