تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس در آیینی ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در منطقه دارخوین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
پایگاه بسیج شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
پایگاه بسیج شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، با حضور فرمانده سپاه خوزستان ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب ، فرماندار و امام جمعه خرمشهر، فرماندهان سپاه خرمشهر و هویزه و جمعی از مدیران و مسئولین این شرکت  ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در منطقه دارخوین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


در این مراسم مهندس جهانگیر پورهنگ ضمن خوش آمد گویی به حاضران ، با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از حماسه ، ایثار و از خود گذشتگی های رزمندگان و شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد.

وی با اشاره به وظایف ذاتی شرکت نفت و گاز اروندان در راهبری بهره برداری و تولید از میدان های نفتی غرب  کارون، گفت: این شرکت همسو با فعالیت های عملیاتی، توجه به مناطق مسکونی شهری و روستایی پیرامونی تاسیسات خود  را در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در اولویت های کاری قرار داده است. 

پورهنگ افزود: در این زمینه  پایگاه مقاومت بسیج شرکت به موازات مسئولیت های تعریف شده سازمانی، نسبت به ارایه خدمات در قالب بسیج سازندگی به این مناطق مبادرت نموده و اقداماتی را نیز در جهت رفع مشکلات مردم  در دست اجرا دارد. 
 مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: مجموعه کارکنان این شرکت در موضوع کارهای عام المنفعه پیشگام و این حرکت فرهنگی اجتماعی در نفت و گاز اروندان بعنوان یکی از اولویت های اصلی  می باشد. 

محمد حیدری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر نیز ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ضمن تقدیر  و مطلوب ارزیابی نمودن فعالیت های شرکت نفت و گاز اروندان در زمینه انجام کارهای عام المنفعه با اشاره به اهمیت و جایگاه شهر خرمشهر  لزوم اهتمام بیشتر به این منطقه  با توجه به ظرفیت ها و زیر ساخت های آن را مورد تاکید قرار دادند. 


در این مراسم سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با ادای احترام به امام راحل (ره) و بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: امنیت کشور ما مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های شهیدان دوران دفاع مقدس است. 

وی با بیان خاطراتی از دلاور مردی های رزمندگان در حماسه  فتح خرمشهر، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای پاسداشت حماسه و ایثار و جانفشانی های شهدای گرانقدر در سال های دفاع مقدس و باید قدردان شهدا  باشیم. 

سردار شاهوار پور با اشاره به مسئولیت شرکت نفت و گاز اروندان در موقعیت غرب کارون، اظهار کرد: این شرکت ماموریت سنگین بهره برداری از مخازن مشترک در این منطقه را بر عهده دارد و می بایست تلاش شود که سهم کشورمان را از این مخازن برداشت نماییم .
 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان خدمات بسیج را در راستای ارایه خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی  مورد اشاره قرار داد و گفت: خدمات رسانی به مردم از مسئولیت های اجتماعی است و شرکت نفت و گاز اروندان در این زمینه تا کنون  فعالیت های خوب و موثری داشته و انشاالله از این پس هم این راه ادامه خواهد داشت.
https://naftonline.ir/news/21763/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروی انقلابی
خداقوت به مدیر عامل محترم ،
فرماندهی جوان و جهادی وآحاد بسیجیان نفت وگاز اروندان
وقتی خدمات ارزنده ی جناب مهندس پورهنگ و حمایت قاطع ایشون از نهاد خدمتگذار بسیج و تلاش برا محرومیت زدایی مناطق زیر مجموعه ی نفت و گاز مارون و ادامه ی این روند و خدمات خداپسندانه در مناطق جغرافیایی و عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان را رصد کنید و با دید انصاف ک بنگریم ، بدون تعارف مهندس پورهنگ که از دیدگاه دوستان، نگرش سیاسیش اصلاح طلب بوده ،در واقع نماد بارز مدیریت انقلابی ب معنای واقعی است .این تلنگر خطاب ب حقیر ودیگر عزیزانی است که ادعا داریم تو سربازی ولایت پیش قراول هستیم و ب خودمون اجازه میدیم قبل از واکاوی عملکرد وخدمات ارائه شده برخی مدیران،آنها رو با دیدگاه سیاسی وتفکرشون قضاوت کنیم،، برخی از مدیران اصولگرا بدون هیچ کارنامه و خدمات جهادی وانقلابی در راس برخی امور قرار گرفتند فقط چون تفکرشون ب اصطلاح اصولگراست!! وانشقاق ایجاد شده در برخی واحدها ناشی از همین تفکر غلط است..
سربازان واقعی ولایت متعلق ب هیچ طیف سیاسی نبوده و نیستند.انقلابی اند .مخلص عرایض ، حقیر ب عنوان سرباز ولایت و مدافع حرم وحریم دست جناب مهندس پورهنگ رو میبوسم که از هر انقلابی انقلابی تر بوده وهستند..
ان شاالاه که خدمات ارزنده ی ایشون برای کم کردن فقر موجود در حواشی استان آنهم بدور از تفکر قومیتی، برای سایر مدیران استان به عنوان یک الگو مورد استفاده قرار گیرد..
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
درود به اقای رحمان توکلی
جناب سرهنگ ممبینی
مهندس پورهنگ
و همه عزیزانی که افتخار بسیج و بسیجی هستند
0