تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
اگر شما مدیر یک کسب و کار بزرگ و قدرتمند باشید، به احتمال زیاد به دنبال بهترین هدیه تبلیغاتی برای مشتریان و مخاطبان کالا یا خدمات خود هستید.
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
اگر شما مدیر یک کسب و کار بزرگ و قدرتمند باشید، به احتمال زیاد به دنبال بهترین هدیه تبلیغاتی برای مشتریان و مخاطبان کالا یا خدمات خود هستید. البته فرقی نمی‌کند که کسب و کار شما چقدر بزرگ یا چقدر کوچک باشد. مسلما ارزش مشتریان‌تان برای شما بسیار بالا است که دوست دارید در ماه‌های پایانی سال از آن‌ها تقدیر و تشکر کنید. غیر از این، شرکت‌های بسیاری وجود دارند که به روش سنتی، ارائه هدیه تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی خاص را انجام می‌دهند و گیرندگان این هدایا تنها مشتریان‌ آن‌ها نیستند. برای مثال، شرکا، مشتریان و دوستان مدیر یک کسب و کار هم می‌توانند گیرندگان هدیه تبلیغاتی مثل تقویم رومیزی چوبی باشند. همراه ما باشید تا شما را در انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی اختصاصی یاری کنیم.



چرا هدیه تبلیغاتی اختصاصی سفارش می‌دهید؟

برای آنکه بتوانید بهترین هدایای تبلیغاتی خاص را سفارش دهید، ابتدا باید به این سوال پاسخ بدهید که چرا این هدیه را تهیه می‌کنید! چون که ممکن است در اشتباه باشید و از هدیه تبلیغاتی بعنوان پاداش‌های نقدی و مالی استفاده کنید. بطور واضح روشن است که هدیه تبلیغاتی سفارشی جایگزین پاداش مالی نمی‌شود و بالعکس، پاداش مالی هم جای هدیه تبلیغاتی را نمی‌گیرد. این تفاوت در جایگاه هدایای تبلیغاتی به سرفصل ذهنی افراد باز می‌گردد. لذا، پاداش‌های نقدی تنها به صورت درآمد در ذهن ما ثبت می‌شوند و هدیه تبلیغاتی سفارشی هم بعنوان پاداش نقدی ثبت نخواهند شد. هدیه های تبلیغاتی معمولا با هدف معرفی برند، جلب رضایت مشتریان و تقدیر از حضور کارمندان ارائه می شوند.

چه مقدار هزینه برای سفارش هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته اید؟

کارمندان یک شرکت هم گیرنده هدیه‌های تبلیغاتی هستند. فرض کنید حسابدار تمام وقت شما در سال گذشته، هزینه‌های مالیاتی را تا 15 میلیون کاهش داده است. در این زمان، شما قصد دارید تا برای او پاداش مالی در نظر بگیرید یا خودکار یک میلیون تومانی که جزو هدیه تبلیغاتی اختصاصی است، سفارش بدهید؟! اکنون فکر کنید که راه دوم را برگزیده اید. در صورت هدیه دادن خودکار گران قیمت، به طور قطع حسابدار شما ناراحت خواهد شد. علاوه براین، هم هزینه زیادی برای تهیه آن صرف کرده اید و هم به علت سفارش دادن آن هدیه تبلیغاتی سفارشی فکر نکرده اید! پس با تعیین میزان بودجه در کنار هدفمند بودن هدیه تبلیغاتی، ارزش تبلیغات شما بیشتر و بیشتر می‌شود و به همین ترتیب، هدایای تبلیغاتی شما بعنوان بهترین هدیه‌های تبلیغاتی شناخته می‌شوند.



محصول خود شرکت لزوما بعنوان بهترین هدیه تبلیغاتی شناخته نمی‌شود!

اگر شرکتی باشید که خودتان صفر تا صد یک سررسید درجه یک را تولید می‌کنید، هدیه دادن همان محصول برای تبلیغ، لزوما کار درستی نیست. دلیل این امر به احساس دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی باز می‌گردد. در واقع وقتی دریافت کنندگان، هدیه‌ای از محصولات شما دریافت می‌کنند، همواره این احساس را دارند تا میزان ارزش واقعی آن، بسیار کمتر از حالت واقعی است. با این حال، حتما نباید محصولات شرکت خودتان را بعنوان هدیه تبلیغاتی به دریافت کنندگان هدیه بدهید!

ماندگار ترین هدیه تبلیغاتی سفارشی برای امسال چیست؟

چالش تهیه ماندگار ترین هدیه تبلیغاتی اختصاصی برای سال نو، همیشه ذهن مدیران را درگیر می‌کند. هدیه تبلیغاتی که به عنوان یک  هدیه تبلیغاتی سفارشی به گیرندگان ارائه می‌کنید، می‌بایست در تمامی روزهای سال از آن استفاده شود تا همواره یادآور برند شما باشد. چه چیزی بهتر از یک تقویم رومیزی چوبی که افراد می‌توانند در کنار لپ تاپ یا روی میز خود در اتاق شخصی‌شان قرار بدهند. از طرفی، بدلیل استحکام بالایی که این نوع از تقویم‌ها دارند، با دوام و پر کاربرد خواهند بود. بدین ترتیب، امسال سردرگم نیستید که چه هدیه‌ای برای تبلیغ برند تجاری خود انتخاب کنید که ارزشمند هم باشد!



بهترین هدیه تبلیغاتی اختصاصی را به چه کسی ارائه می‌کنید؟

اهمیت مشخص کردن تمامی گیرندگان هدایای تبلیغاتی خاص بسیار زیاد است. چرا که تعداد اعضای خانواده بعضی از مشتریان زیاد است و هنگامی که شما هدیه تبلیغاتی شرکت خودتان را به آن‌ها اهدا می‌کنید، ممکن است این هدیه چندین بار هدیه داده شود. همچنین ممکن است این هدیه تبلیغاتی تنها برای یک فرد مناسب باشد. برای همین به کارآمد بودن نوع هدیه تبلیغاتی خود بسیار توجه کنید. مسلما جاکارتی که مهر و لوگوی شرکت بیمه بر روی آن درج شده است برای متقاضیان بیمه ثالث یا بیمه بدنه خودرو، بعنوان هدیه تبلیغاتی سفارشی یک شرکت بیمه، خیلی کاربردی است.

بسته بندی هدایای تبلیغاتی خاص چگونه هستند؟

به طور قطع، شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید هدیه‌هایی را دریافت کنید که بسته بندی شیک و مناسبی داشته باشند. اما نمی‌شود تنها بسته بندی هدیه تبلیغاتی سفارشی شما در اولین نگاه، خوب بنظر برسد و با باز کردن بسته بندی، متوجه بی کیفیت بودن و بی ارزش بودن آن شوید. بنابراین، در سفارش دادن هدایای تبلیغاتی خاص نباید تمام تمرکزتان را بر روی بسته بندی آن بگذارید و فقط به ظاهر هدیه توجه داشته باشید. به بیانی ساده، بسته بندی درست و دلنشین هدیه تبلیغاتی سفارشی زمانی تاثیر دارد که شما بتوانید ظاهر مناسب هدیه تبلیغاتی را در کنار کاربرد و ارزش واقعی خود هدیه حفظ کنید.


انواع هدیه تبلیغاتی را می‌شناسید؟

خودکار، فلش، تقویم، ماگ و لیوان بعنوان متداول ترین نوع هدایای تبلیغاتی شناخته می‌شوند. به احتمال زیاد، به خوبی به یاد دارید که خودکارهای تبلیغاتی در بین سایر انواع هدیه‌های تبلیغاتی، قدیمی تر هستند و از گذشته جزو محبوب ترین نوع هدیه‌های تبلیغاتی بوده اند. جالب است بدانید که خودکارهای تبلیغاتی همچنان طرفداران خاص خود را دارند. چرا که ارائه خودکار تبلیغاتی بعنوان هدیه در سطح تبلیغاتی، طیف عظیمی از مخاطبین مثل دانشجویان و محصلان، کارمندان و شرکت‌های دفتری بزرگ را پوشش می‌دهد.

غیر از خودکارهای تبلیغاتی، فلش‌ها جزو محبوب ترین و به روز ترین هدایای تبلیغاتی هستند. برای همین، مورد استقبال بسیاری از شرکت‌ها قرار گرفته است. این نوع از هدیه‌ها برای معرفی کسب و کارهایی که با فناوری اطلاعات ارتباط دارند، بسیار متناسب است. همچنین اگر دریافت کنندگان هدیه تبلیغاتی شرکت شما قشر جوان هستند، فلش گزینه مناسبی برای هدیه تبلیغاتی سفارشی است.

ماگ‌ها و لیوان‌های تبلیغاتی هم از گزینه‌های پرکاربرد و پر استفاده در هدایای تبلیغاتی هستند. ماگ و لیوان همانند خودکار، از زمان قدیم محبوب بوده اند و هم اکنون نیز مورد استقبال قرار می‌گیرند.

اما اگر به دنبال هدایای تلبیغاتی خاص هستید، یک تقویم رومیزی چوبی میتواند هدیه تبلیغاتی اختصاصی شما برای مشتریان، کارمندان و حتی خانواده تان باشد.
 
برای سفارش بهترین هدایای تبلیغاتی به کجا مراجعه کنم؟

مجموعه دیدینو توانسته است بستر مناسبی برای مدیران شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف فراهم کند، تا به راحتی بتوانند بهترین هدیه تبلیغاتی را سفارش بدهند و با کیفیت عالی و طراحی منحصر به فرد، در زمان معین تحویل بگیرند.
 

 
https://naftonline.ir/news/21755/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0