تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در ماجرای سؤالم از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت موضوع قانع شدن یا نشدن و یا پس گرفتن سؤال مطرح نبود بلکه به دلیل درخواست برای ورود دستگاه قضایی به موضوع نیازی به طرح سوال در صحن نیست.
دهنوی درباره سؤالش از وزیر نفت توضیح داد | نفت آنلاین
دهنوی درباره سؤالش از وزیر نفت توضیح داد | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ؛ با اشاره به انتشار اخباری در مورد قانع شدنش از پاسخ وزیر نفت و پس گرفتن سؤال گفت: در این ارتباط اصلا بحث قانع شدن یا نشدن و یا پس گرفتن سؤال مطرح نبوده و نیست.

وی افزود: سؤال من از وزیر نفت در کمیسیون مطرح شد و وزارت نفت نیز مدارک و مستندات مرتبط با سؤال را ارائه کرد اما پس از بررسی مستندان 3 ایراد عمده به عملکرد و ساختار وزارت نفت وارد که این ایرادات در قالب یک گزارش تفصیلی به سازمان بازرسی کل کشور و ریاست قوه قضائیه برای بررسی بیشتر ارسال شد، بنابراین با توجه به درخواست ورود دستگاه قضایی نیازی به طرح سوال در صحن نبوده در نتیجه ما سوال را برای بررسی به صحن ارجاع ندادیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این من طی نامه‌ای خطاب به وزیر نفت ایرادات مربوط به قراردادهای گازی، نفتی و پتروشیمی با دیگر کشورها را مطرح و در پیوست‌های نامه راهکارهای لازم برای انعقاد قراردادهای نفتی بهتر ارائه کردم و این نامه علاوه بر وزیر نفت به رؤسای دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و نیز رئیس و نمایندگان مجلس ارسال شد.

دهنوی خاطرنشان کرد: وزیر نفت قول داد تا این موضوع را پیگیری و آن را لحاظ کند که البته ما به قول وزیر هم اکتفا نکرده‌ایم و پیگیر موضوع خواهیم بود تا این امر محقق شود.
https://naftonline.ir/news/21720/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
اکبر ابوالحسنی
این همه شلوغش کردید واقعا بی سواد هستید وای به حال ما که امیدمان به شما هست حیف از اینهمه هزینه که خرج شما نمایندگان مجلس شده واقعا چکار میکنید نگاه کن چند ماه آمدید آگه نمیامدی کلی به نفع کشور بود خدا که از شما ها راحت میشیم آخه این هم نون خوری و اصل زدگ بند از همین مجلسی ها است خدا لعنت تان کنه اینهمه گفتید زنگنه چکار کرد آخرش جی سد
feedback
Iran, Islamic Republic of
هدف از طرح سئوال سهم خواهی بوده که قانع شد از میزان سهمش
تازه ترين نظرات
0