تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
انا لله و انا الیه راجعون

نفت و گاز اروندان عزادار شد

در حادثه‌ای تلخ سه تن از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان بر اثر بروز سانحه رانندگی در حین انجام وظیفه جان باختند.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
در حادثه‌ای تلخ سه تن از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان بر اثر بروز سانحه رانندگی در حین انجام وظیفه جان باختند.

به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ در پی بروز این حادثه تلخ  شرکت نفت و گاز اروندان اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

*انالله و انا اليه راجعون*


*خبر ناگوار درگذشت سه نفر از همکاران عزیزمان در منطقه دارخوین بر اثر بروز سانحه رانندگی در حین انجام وظیفه، مایه تالم و تاثر فراوان شد.*

*این ضایعه را به خانواده معزز آنها و همکاران شرکت نفت و گاز اروندان تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه برای درگذشتگان این حادثه، سلامت عاجل و صحت کامل مجروحان را از خداوند رحمان مسئلت می نماییم*

*چندین تن از مدیران ارشد از ابتدای بروز حادثه در محل حاضر و هماهنگی لازم با آتش نشانی و فوریت‌های پزشکی انجام شد تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی به مصدومان انجام شود*

*همچنین مهندس پورهنگ مدیرعامل محترم شرکت نیز از همان ساعت اولیه بروز سانحه با حضور در بیمارستان گلستان از نزدیک مراحل درمان مصدومان را در دست پیگیری دارد.*
 

تکمیلی|جزییات حادثه تلخ اتوبوس کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان : 19 فوتی و مصدوم

خبرگزاری مهر | اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلر صبح امروز ساعت ۶:۴۰ در جاده اهواز – آبادان (سویسه)، سه نفر فوت و ۱۶ نفر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، مجروحان این حادثه شامل: انتقال به بیمارستان سینا (دو نفر)، انتقال به بیمارستان گلستان (۹ نفر) و درمان در محل (پنج نفر) بودند.

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان نیز اظهار کرد: یک ساعت قبل یک دستگاه اتوبوس در جاده اهواز به آبادان (کیلومتر ۱۳) با یک دستگاه کشنده تصادف کرد.

وی افزود: متأسفانه در این سانحه رانندگی، سه نفر فوت شدند.

رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص علت تصادف عنوان کرد: بی احتیاطی از سوی کشنده در عدم رعایت حق تقدم هنگام دور زدن علت بروز این سانحه بوده است.

سرهنگ دولتشاهی در پایان بیان کرد: اتوبوس مربوط به سرویس شرکت نفت اروندان بوده که کارکنان را از اهواز به سمت شرکت می برده و حدوداً ۱۷ مسافر داشته است.


پیام تسلیت مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان در پی سانحه ناگوار رانندگی كاركنان منطقه دارخوین
 

به گزارش نفت آنلاین در متن پیام جهانگیر پورهنگ آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سانحه اندوهبار جان باختن غم انگیز سه تن از همکاران گرانقدرمان در حین انجام وظیفه و خدمت به کشور غمی جانسوز بر دل های ما نشانده و موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.
بیگمان درد و آلام خانواده‌های عزادار بزرگتر از آن است كه در وصف بگنجد و كلمات تسلیبخش دل‌‌‌‌های بیقرارشان باشد، لکن امروز همه کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان در کنار یکدیگر یک خانواده بوده و در این غم بزرگ شریک هستیم.
اینجانب با اندوه فراوان، این ضایعه را به‌‏ خانواده‌های داغدیده و کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و برای آن عزیزان از دست رفته علّو درجات، برای بازماندگان صبر جزیل و برای مجروحان شفای عاجل و سلامتی کامل را از درگاه خداوند مسألت دارم.

جهانگیر پورهنگ
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان
https://naftonline.ir/news/21680/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
کار تو شرکت نفت بازی با جانه
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدکاظم قلی نیا
از تمام هموطنان عزیزم که گاه و بیگاه به علت عدم اشراف به شرایط کاری و ایضا حقوق و مزایایی که در ذهن خودشان برای پرسنل نفت قائل هستند تقاضا دارم مختصر نگاهی به سرانه ی حوادث در مناطق عملیاتی وزارت نفت انداخته و بتوانند بین افرادی که هر روز صبح خوشحال و خندان قدم زنان از منزل به محل کار میروند و افرادی که برای حضور در محل کار نیز در مخاطره اند، تفاوت قائل باشند. به امید روزی که هیچ ایرانی برای احقاق حقوق پایمال شده خود نیاز به تخریب دیگران نداشته باشد و با آرزوی صبر برای بازماندگان این حادثه علی الخصوص بازماندگان دوست عزیزم مرحوم مهندس محمد مجلسی. روحش شاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام بر خانواده داغدار سه تن از کشته شدگان تصادف تسلیت عرض نموده و باید خاطر نشان کرد که حادثه برای هر شغلی پیش میاید و حادثه همیشه در کمین است .
feedback
Iran, Islamic Republic of
باید تمام کسانی که در نفت و شرکت های تابعه مشغول هستند از حقوق خوبی برخورد شوند نه اینکه فقط کارکنان رسمی از مزایا و حقوق بسیار بالایی برخوردار هستند ولی کارکنان پیمانکاری که اکثر کارهای این شرکت ها را انجام میدهند از این حقوق و مزایا محروم هستند .
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی صولتی
محمد مجلسی یکی از انسانهای شریفی بود که افتخار آشنایی شو داشتم هنوزم رفتن اشو باور ندارم .
همیشه به یادت هستم محمد جان
تازه ترين نظرات
0