کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه ایثارگران و خانواده شهدای صنعت نفت؛

پرداخت «فوق‌العاده ايثارگري» نفتی‌ها ابلاغ شد

10 شهريور 1399 ساعت 22:45

مشاور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در نظارت بر طرح‌ها، از ابلاغ پرداخت «فوق‌العاده ایثارگری» توسط اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی صنعت نفت خبر داد.


⚫️⚫️⚫️⚫️آخرین اخبار موثق ایثارگران صنعت نفت را در کانال تلگرام نفت_‌آنلاین دنبال کنید؛ عضویت از طریق لینک زیر:
🆔 
 http://T.me/naftonline
 
به گزارش نفت آنلاین به نقل از سايت معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني وزارت نفت، نازیلا عاکفیان در این باره اظهار داشت: پرداخت «فوق‌العاده ايثارگري» به جانبازان 25% و بالاتر، آزادگان، فرزندان شهيد، همسران شهدایی كه پيش از شهادت در صنعت نفت شاغل بودند و خانواده شهدا، توسط اداره كل تدوين و هماهنگي مقررات اداري و استخدامي ابلاغ شد.

وی افزود: اين ابلاغيه بر اساس مفاد ماده (51) قانون جامع خدمات‌رساني به ايثارگران و همچنين مفاد بند (پ) ماده (88) قانون برنامه ششم توسعه كشور، مبني بر پرداخت «فوق‌العاده ايثارگري» به شهدا، جانبازان بيست و پنج درصد (25%) و بالاتر، آزادگان، فرزندان شهيد و همسران شهدا، معادل بيست و پنج درصد (25%) حداقل حقوق كاركنان دولت (كه هر سال توسط دولت تعيين مي‌شود) است.

نازیلا عاکفیان همچنین به اخذ مجوزهای مرتبط با «مزایای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بند (ج) ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه» اشاره کرد و گفت: مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.
⚫️⚫️⚫️⚫️آخرین اخبار موثق ایثارگران صنعت نفت را در کانال تلگرام نفت_‌آنلاین دنبال کنید؛ عضویت از طریق لینک زیر:
🆔 
 http://T.me/naftonline


کد مطلب: 21622

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21622/پرداخت-فوق-العاده-ايثارگري-نفتی-ها-ابلاغ

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir