تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
با حضور مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی انجام شد:

تجلیل از تلاشگران كارگاه مركزي آغاجاري

با حضور مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی و مدیر تولید NISOC از تلاشگران كارگاه مركزي آغاجاري تجلیل شد
كارگاه مركزي آغاجاري | نفت آنلاین
كارگاه مركزي آغاجاري | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ؛ با حضور مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی و مدیر تولید NISOC از تلاشگران كارگاه مركزي آغاجاري تجلیل شد.

در اين نشست كه در محل كارگاه مركزي آغاجاري انجام گرفت مهندس پيرامون مدير عامل شركت آغاجاري ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام بيان كرد: كارگاه مركزي يكي از مجموعه هاي پشتيباني و تخصصي است كه سالها به مناطق نفتخيز جنوب و مجموعه وزارت نفت خدمات رساني كرده و همه خاطرات خوب و كارهاي ارزنده اي كه در اين  مجموعه با توجه به شرايط سخت و تنگناهاي موجود انجام شده در تاريخ افتخارات آن باقي خواهد ماند.

مهندس پيرامون افزود: امروزه نيز با وجود تحريم هاي ظالمانه اي كه بر كشور حاكم شده شاهد هستيم كه در مجموعه تجهيزات دوار همه متخصصين همچنان با غيرت، سخت كوشي و ابتكار عملي كه در آنها وجود دارد اين تجهيزات پيش رفته را با قدمتي كه دارند آماده مي كنند و در اختيار شركت ها قرار مي دهند.

وي گفت: مجموعه كارگاه مركزي آغاجاري كه در واقع پشتيباني شركت آغاجاري و گچساران را بر عهده دارد با كارهاي كه انجام مي دهدشاهد كمترين توقف ها در شركت ها هستيم و هر كجا از اين همكاران مدد خواستيم با تمام توان كارها انجام شده است.

 مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري عنوان كرد:‌ما در اين شركت وظيفه داريم قدردان اين عزيزان باشيم و خدمات شركت را همانند ساير همكاران خودمان در اختيار اين عزيزان قرار دهيم.

در ادامه مهندس مراد كمالي مديريت تعميرات تجهيزات صنعتي و ماشين آلات فرآيندي  نيز ضمن تسليت ايام محرم از زحمات كاركنان كارگاه مركزي آغاجاري و تلاش آنان قدرداني كرد و افزود: اينجا ميدان جهادي است كه شما مردان بي ادعا  در عين تلاش ، كوشش و مظلوميت براي دستيابي به اهداف مقدستان كه همان عدم توقف توليد و پويايي اقتصاد كشور است در حال نبرد هستيد.

آقای كمالي با اشاره به فعاليت هاي انجام شده در اين كارگاه بيان كرد:‌  در سال گذشته با توجه به شرايط تحريم ها با تلاش همكاران ما بيش از ١٩ توربين رولزرويس،‌16 توربين سولار ساترن تعمير و بازسازي شد، اين اقدامات در شرايطي صورت گرفت كه  ما براي تامين كالا دچار مشكل هستيم.

وي افزود :‌ همچنين در سالهاي گذشته ميانگين مدت زمان تعميرات تاسيسات عملياتي حدود 28 تا 36 روز كاري بود كه  در حال حاضر با كار شبانه روزي  و جهادي همكاران عزيز در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر تحقق توليد به 5/14 روز رسيده است.  

كمالي  در پايان  با اشاره به چابك سازي ساختار سازماني ، ارتقا سمت ها و احداث ساختمان اداري در كارگاه مركزي گفت :‌مجموعه  كارگاه مركزي دچار مشكلاتي است كه اميدوارم با همكاري مديران عامل شركت آغاجاري و گچساران و نگاه مثبتي كه در اين عزيزان نسبت به اين مجموعه وجود دارد آن را مرتفع كنيم .

مدير توليد شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب نيز در اين نشست عنوان كرد:‌مجموعه كارگاه مركزي از ابتداي شروع فعاليت نفت تا كنون بعنوان پشتيبان نفت و تامين كننده نياز هاي آن بوده و جايگاه ويژه اي در مجموعه نفت دارد و بدون شك  سنجش عملكرد ما در توليد با پشتيباني شما  محقق مي شود و اگر ما اين پشتيبان مقتدر را نداشته باشيم به توليد حداكثري  دست پيدا نخوايم كرد.

 مهندس كوتي بيان كرد: شما امروز رزمندگان خط اول هستيد و ما موظفيم نياز هاي شما را برآورده سازيم چرا كه شمائيد كه اين سيستم را نگه داشته ايد و به صورت شبانه روزي در حال فعاليت هستيد.

وي در پايان ضمن قدرداني از تلاش مجموعه مديريت تعميرات تجهيزات صنعتي و ماشين آلات فرآيندي  و مجموعه همكاران در شركت نفت و گاز آغاجاري گفت :‌عملكرد ما بايد به گونه اي باشد كه همانند گذشته با عادي شدن شرايط توليد بتوانيم بدون هيچ گونه مشكلي به توليد حداكثري  دست پيدا كنيم.
https://naftonline.ir/news/21595/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0