تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از موافقت وزیر نفت با درخواست کارکنان پیمانکاری مبنی بر تسهیل شرایط ثبت‌نام در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خبر داد.
کارکنان پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
کارکنان پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، به دنبال درخواست تعداد کثیری از کارکنان پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر و غیرپروژه‌ای درباره بهره‌مندی از شرایطی مشابه کارکنان قراردادی مدت‌موقت جهت ثبت‌نام در سامانه فارغ‌التحصیلان، بیژن زنگنه، وزیر نفت با این درخواست موافقت کرده است.

فرزین مینو در این باره گفت: تسهیلات جدید در زمینه «شرایط سنی» و «معدل» کارکنان پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر و غیرپروژه‌ای به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده است که تعداد بیشتری از همکاران، امکان ثبت‌نام در این سامانه را داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس، حداکثر سن برای این همکاران، در مقطع کارشناسی ۴۰ سال و برای مقطع کارشناسی ارشد ۴۳ سال در نظر گرفته شده است، همچنین کارکنان پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر و غیر پروژه‌ای، فارغ از نوع دانشگاه و با لحاظ شرط حداقل معدل به ترتیب ۱۴ و ۱۵ برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارا بودن حداقل پنج سال سابقه کار، امکان ثبت‌نام در سامانه جذب را دارند.

براساس این گزارش، پیش از این و با موافقت وزیر نفت، تسهیلات یادشده برای کارکنان قراردادی مدت موقت نیز در نظر گرفته شده بود.

تسهیل شرایط ثبت‌نام در سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، به‌منظور اجرای پروژه «ساماندهی وضع به‌کارگیری کارکنان شاغل در وزارت نفت از طریق الگوی نوین جذب نیروی انسانی» در دستور کار قرار دارد.
 
https://naftonline.ir/news/21560/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Ukraine
پارسا
آدرس سامانه رو نذاشتید؟؟؟؟
feedback
United Arab Emirates
علی
با سلام جناب اقای وزیر تکلیف نیروی با سابقه ای که مدرک کارشناسی ندلردعمر و جوانی اش راروی دکل حفاری گذرانده بدور از خانواذه ،در گرما و سرما و فشار در ارتفاع ۴۰متری جانش را فدا میکند چیست،ک حالا سابقه ی یک نیرو در نظر گرفته نمیشود ،پس رنج و سختی ک طی این سالها برای دولت کشیده را چه کسی بایدباید جبران کند ؟واقعا برای شماها قانون گذاران به اصطلاح متاسفم ک حق یک کارگر رغ میخورید و رنج انرا نمیبینید
کی میخواهید برای یکبار هم ک شده قانون درست وضع کنید ،شما میتوانید یک روز جای دکل بان در ارتفاع باشی مگر برده است مگر یک کارگر خانواده ندارد مگر دلش نمیخواهد شبانه روز نزد فرزندانش باشدولی باید زحمت بکشد تا یک عده بگویند مدرک کارشناسی بیاور
feedback
Iran, Islamic Republic of
دریغ از پارسال
با سلام و احترام خدمت همه شما
سوال من در خصوص کارکنان پیمانکاری مبنی بر تسهیل شرایط ثبت‌نام در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستش ابتدا شما سامانه یی نگذاشتید بعد آیا اون سابقه اضافه میشود به سن یا خیر واسه اطلاعات بیشتر چکار باید کرد دوست عزیزمان در دکل حفاری درست میگن بر دارید این قوانین جون به لب کرده رو زمان کار و گرما و سرما که این قوانین وجود نداره فقط کار میخواهید این بازیها چیه سر کارگرهای زحمت کش در میارید مراعات کنید بگذارید کارکنان علاقمند و بشاش و با انگیزه و در آماده به خدمت مشغول بکار شوند انگیزه رو ازشون نگیرید بگذارید دعای خانواده ها پشت و پناهتون باشه شخم نزنید دل کارکنان زحمت کش رو به ولله درست نیس
feedback
Iran, Islamic Republic of
بنده مدرک دارمک معدل ندارم اگه می شه شرط معدل رو بردارید
feedback
Iran, Islamic Republic of
آیدا
با سلام
بنده از نیروهای پیمانکاری هستم که با مدرک کارشناسی ارشد و معدل ۱۹ از دانشگاه دولتی در سامانه ثبت نام کرده بودم، حالا که شرایط رو آسان کردید، و شرط پنج سال سابقه کار رو گذاشتید (اضافه کردید)!! بنده حائز شرایط نیستم!
لطفا بررسی کنید
و اگر قصد این رو دارید که تعداد بیشتری ثبت نام کنند، نباید شرایط افرادی رو که سابقا واجد شرایط بودن رو تغییر بدید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
سلام
نیروهای ارکان ثالث نفت هنوز اسمشون تو سامانه ثبت نشده لطفا پیگیری کنید ممنون
feedback
Iran, Islamic Republic of
نادر
سلام
خدا وکیلی این سنگ اندازی نیست .
من تمام شرایط را مثل مدرک با معدل ۱۹.۵ در مقطع کارشناسی دارم سابقه بالا دارم . نیروی قرار داد ی
به صورت موقت هستم فقط گزینه پنج سال سابقه با مدرک کارشناسی رو ندارم . یعنی در سیستم شرکت تاریخ مدرک با پنج سال سابقه نمی خونه
feedback
Iran, Islamic Republic of
Hhhhh
به مدیریت منابع انسانی شرکتت مراجعه کن حل میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
نادر
سلام . خدا وکیلی . بازی سارنج با نیرو ها نیست .
مدرک با معدل ۱۹.۵ در مقطع کارشناسی در رشته HSEدارم. سابقه کاری بیش از ۱۳ سال دارم . سابقه قرار دادی به صورت موقت بیش از ۵ سال دارم . موقع ثبت نام به مشکل بر خوردم در خواست ۵ سال سابقه قراردادی با مدرک کارشناسی. چون تو سیستم شرکت ۵ سال سابقه کاری با مدرک کارشناسی رو ندارم.
0