تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
مراسم تقدیر از متخصصین کارگاه مرکزی اهواز مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی NISOC صبح امروز در اهواز برگزار شد.
کارگاه مرکزی اهواز | نفت آنلاین
کارگاه مرکزی اهواز | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ مراسم تقدیر از متخصصین کارگاه مرکزی اهواز در مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی NISOC صبح امروز با حضور مهندس مراد کمالی و مهندس کوتی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و سایر مدیران و کارکنان این مدیریت در محل کارگاه مرکزی اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آقای مهندس جاسم دشت بزرگی معاونت مدیر امور فنی مناطق نفتخیز جنوب (حفاری) با اشاره به تلاش های صورت گرفته در کارگاه مرکزی اهواز ؛ از زحمات این عزیزان بعنوان جهاد نام برد و از زحمات آنان تشکر کرد.

معاون مدیر امور فنی در حفاری همچنین تعمیر لوله های حفاری را یکی از گره گشاترین اقدامات مدیریت تعمیرات دانستند و تاکید نمودند : به کار بزرگی که انجام می دهید توجه کنید ؛ من نزد خدا گواهی می دهم که کارگراه مرکزی ، سه بار تاکید می کنم به " نحو احسن ؛ به نحو احسن ؛ به نحو احسن " وظایف اداری و سازمانی و ملی خود را انجام داده است و ما بعنوان واحد استفاده کننده از خدمات کارگاه مرکزی شهادت می دهیم که کارهای ارجاعی به نحو احسن انجام گرفته است و جمله معروف برای مهندسین بن بستی وجود ندارد ، آنها یا راهی می یابند یا راهی خواهند ساخت را عملا در کارگاه مرکزی اهواز دیده ایم و جا دارد از طرف خود و همکارانم در حفاری از تلاش های مدیریت تعمیرات قدردانی نماییم.

در ادامه آقای مهندس کوتی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با اشاره به همکاری خوب مدیریت تولید و مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی در خصوص پیشبرد اهداف سازمانی ؛ از کار تلاش پرسنل متخصص کارگاه مرکزی اهواز تقدیر و تشکر کرد.

همچنین مهندس مراد کمالی مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تقدیر از زحمات کارکنان این کارگاه گفتند: هرجا نشانی از دکل حفاری و خطوط لوله است نام کارگاه مرکزی اهواز می‌درخشد . 

مهندس کمالی ضمن تشریح فعالیتهای انجام شده در واحدهای مختلف مدیریت تعمیرات و انجام حداکثری آنها ، به بخشی از مهمترین آن از جمله رزوه زنی ۴۳۶۵ شاخه لوله های جداری  و ساخت ۴۰۰۰ یوکلمس و تعمیر بیش از ۹۰۰۰ شیر ایمنی اشاره نمود و فرمودند نام مدیریت تعمیرات و بخصوص کارگاه مرکزی  با شروع استخراج نفت از دکل تا خطول لوله و صادرات ان  از پایانه ها بر بلندای این صنعت میدرخشد. 

در پایان این مراسم با اهدای هدایای یادبودی از کارکنان نمونه این کارگاه تجلیل به عمل آمد و بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از آقای طهمورث قربان نژادیان آزاده سرافراز میهن شاغل در کارگاه مرکزی اهواز تجلیل شد.

شایان ذکر است کارگاه مرکزی اهواز بیش از 70 سال قدمت دارد و پس از انقلاب نیز بعنوان خط مقدم تعمیرات تجهیزات صنعتی مورد نیاز در صنعت نفت کشور زبانزد خاص و عام بوده است. این کارگاه علاوه بر وظیفه سازمانی خود در بحث مسئولیت های اجتماعی مانند کنترل سیلاب سال گذشته در خوزستان از طریق ساخت بعضی تجهیزات وظیفه مهمی بر عهده داشته است.

از نقاط قوت این کارگاه میتوان به همکاری و ساخت تجهیزات مرتبط جهت مهار چاه‌های حادثه دیده ؛ بالاخص چاه شماره 147 رگ سفید و همچنین ساخت مشعل بدون دود برای کارخانه اهواز دو جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست را نام برد.

گزارش تصویری مراسم


 
https://naftonline.ir/news/21551/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0