تاریخ انتشارجمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی امروز بمناسبت عید قربان به انجام اقدام‌های بزرگ‌ در پارس جنوبی و ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط سپاه در دوران تحریم اشاره کردند و تمرین جداسازی اقتصاد کشور از نفت را از آثار دوران تحریم برشمردند.
مقام معظم رهبری | نفت آنلاین
مقام معظم رهبری | نفت آنلاین
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری در سخنرانی زنده تلویزیونی به مناسبت عید قربان :

با اینکه تحریم یک جنایت بزرگ است اما مردم به ویژه جوانان، مسئولان، دانشمندان و فعالان سیاسی از این موضوع برای افزایش اتکا به نفس ملی استفاده کردند.

تولید جت آموزشی و قطعات حساس و ظریف، راه‌اندازی چند هزار شرکت دانش‌بنیان، ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس به دست سپاه، اقدام‌های بزرگ در پارس جنوبی، طرح‌های وزارت نیرو در زمینه آب و برق، طرح‌های وزارت راه و تولیدات شگفت انگیز دفاعی، همه در دوران تحریم انجام شده است.

یکی دیگر از آثار دوران تحریم ،تمرین جداسازی اقتصاد کشور از نفت است.

به علت آنکه نفت کشور کمتر فروش می‌رود، جداسازی اقتصاد از نفت خام به‌طور طبیعی درحال روی دادن است که این موضوع باید با پیگیری دولت و مجلس به سرانجام برسد.
 
https://naftonline.ir/news/21476/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
جانم فدای رهبر
feedback
Iran, Islamic Republic of
از اواخر دهه ۷۰ وابتدا دهه ۸۰ آقا و مجلس و کمسیون انرژی این برنامه در پیش داشتن و هی تاکید بر استقلال بر تولید بنزین را داشتن
خدایا شکر که توسط بچه های خاتم این مسئله به ثمر نشست
درود بر بچه ها باغیرت این آب و خاک
feedback
Iran, Islamic Republic of
باید در زمینه اکتشاف و ساخت کالاهای استراتژیک نفت و پتروشیمی و حفاری دریایی و ساخت سکوهای متحرک پالایش نفت دریایی و توربینهای گازی صنعتی و توپکهای هوشمند نیز خودکفاشیم تا در زمان فشارهای خارجی تاب تحمل تحریم راداشته باشیم و از استقلال و عزت ملی خود دفاع کنیم.
بچه های نفت بسیار توانمندن اگر سیاست کلان وزارت درست برنامه ریزی کند
تازه ترين نظرات
0