کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزییات بیشتر از تجمع روز گذشته قهرمانان دفاع مقدس در مقابل وزارت نفت؛

وقتی فیش حقوقی جانبازان نفتی منفی شد!

خبرگزاری فارس , 8 مرداد 1399 ساعت 12:13

روز گذشته تعدادی از نیروهای جانباز شاغل در وزارت نفت، با تجمع جلوی سر در این وزارتخانه نسبت به منفی شدن رقم فیش حقوقی این ماه و عدم دریافت حقوق اعتراض کردند.


به گزارش نفت آنلاین ، روز گذشته تعدادی از نیروهای جانباز شاغل در وزارت نفت، با تجمع جلوی سر در این وزارتخانه خواستار پیگیری مطالبات خود از وزیر نفت شدند. ماجرا از این قرار است که فیش حقوقی این نیروها در ماه گذشته رقمی منفی ثبت شده است.

به بیان دیگر جانبازان شاغل در شرکت ملی نفت به جای دریافت حقوق این ماه خود تازه به این وزارتخانه بدهکار هستند و این وزارتخانه نیز علیرغم پیگیری‌های انجام شده در چند روز گذشته پاسخگو نبوده است. به همین دلیل این جانبازان شاغل تصمیم گرفتند که روز گذشته جلوی سر در وزارت نفت تجمع کنند و خواستار دریافت مطالبات خود شوند.


در این راستا یکی از جانبازان شاغل در وزارت نفت درباره مطالبات خود گفت: «چند روز پیش که فیش حقوقی به دست ما رسید دیدیم که رقم حقوق ما منفی ثبت شده است. پرس و جو کردیم به ما گفتند که ظاهرا شما به وزارت نفت بدهکار هستید و با توجه به میزان بدهی که دارید احتمالا تا دو ماه آینده نیز حقوق دریافتی شما صفر باشد».

شایان ذکر است تجمع جانبازان شاغل در وزارت نفت از ساعت 8 صبح دیروز (سه‌شنبه) آغاز شد و ساعت 15  به پایان رسید. در طول این مدت و علیرغم پیگیری‌های انجام شده، هیچ یک از مسئولین وزارت نفت حاضر به پاسخگویی نشده و درب‌های این وزارتخانه به روی جانبازان شاغل در وزارت نفت بسته بود.


کد مطلب: 21468

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21468/وقتی-فیش-حقوقی-جانبازان-نفتی-منفی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir