تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه های بسیج کارمندی و شورای حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید تندگویان(وزارت نفت - جنوب) سازمان بسیج ادارات سپاه خوزستان برگزار شد
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب | نفت آنلاین
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، جلسه تشریح و هم اندیشی برنامه های ابلاغی پیش روی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) با حضور ارشد سازمان ادارات سپاه استان و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دکتر محمدی ، با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر آموزش توسعه نفت برگزار شد .

در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه ، ضمن تشکر از حضور منسجم فرماندهان پایگاه های بسیج به جهت حضور در برنامه های جهادی ، گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش غیزانیه ، کمک های مومنانه و اقدامات مقابله با ویروس منحوس کرونا را ارائه نمودند .

ایشان در ادامه جلسه در خصوص ابلاغیات واصله از سازمان بسیج ادارات سپاه خوزستان در باب برگزاری جشن های خیابانی دهه امامت و ولایت(غدیر) ، تکمیل پروژه های جهادی ، برنامه های دهه محرم و بزرگداشت هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندی توضیحاتی ارائه نمودند .

وی همچنین ، یکی از برنامه های ابلاغی و محوری این حوزه را حضور منسجم در رزمایش مواسات و همدلی با توجه به نزدیکی زمان آغاز فصل بازگشایی مدارس در قالب تهیه بسته های نوشت افزار و کیف و توزیع آن در چهارم شهریور ماه بمناسبت روز بزرگداشت قشر بسیج کارمندی به دانش آموزان بی بضاعت خبر داد که با همت و تلاش پایگاه های بسیج این برنامه می بایست به نحو احسن اجرایی شود .

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تشکر از فعالیت های چشمگیر و مستمر پایگاه های بسیج حوزه مقاومت کارمندی شهید تندگویان ، در خصوص مسئولیت های اجتماعی این شرکت توضیحاتی داده و به سوالات و درخواست های تعدادی از فرماندهان پایگاه های بسیج پاسخ دادند .
در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار اسماعیل بلیوند ارشد سازمان ادارات سپاه خوزستان ، نسبت به ابلاغیات ارسالی و لزوم پیگیری مطالبات شعب منظور ، ایراد سخن نمودند .

ایشان در پایان از فعالیت های جهادی و اقدامات فرهنگی حوزه و همچنین پشتیبانی از ماموریت های سازمان بسیج ادارات استان توسط حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان تقدیر و تشکر کرد .
https://naftonline.ir/news/21451/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0