تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران ایجاد سود و صرفه اقتصادی با استفاده بهینه از تجهیزات و منابع داخلی شرکت را از راهکارهای جدید این مدیریت در پیشبرد اهداف سازمانی عنوان کرد.
مهندس امید علی ممبینی گود اژدر | نفت آنلاین
مهندس امید علی ممبینی گود اژدر | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس امید علی ممبینی گود اژدر با اشاره به کاربست شیوه های ابداعی و  ابتکاری از سوی متخصصان و کارکنان این مدیریت، گفت: بهینه سازی و تغییر کاربری برخی تجهیزات و منابع موجود موجب آسان سازی گردش کار و شتاب بخشی در انجام وظایف محوله شده است. 

وی افزود: از شمار اقدامات موثر در این راستا در ماه های اخیر می توان به روز آمد سازی یک دستگاه سانترفیوژ ملکی شرکت اشاره کرد. 

ممبینی  اظهار کرد: این توفیق با همکاری کارکنان بخش تعمیرات و عملیات سیال و بازنگری توان عملیاتی این دستگاه با تغییرات خلاقانه در برنامه های آن حاصل گردید. 

معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران گفت: با در مدار عملیات قرار دادن این تجهیز تا کنون نزدیک به چهار هزار هزار و 500 بشکه سیال روغنی در چهار دکل حفاری 51، 64 ، 24 و 75 فتح تصفیه کامل و از وزن  150-159 به وزن 85 -95 تغییر یافت. 

وی توضیح داد: با برنامه ریزی و استفاده از روش های مهندسی انجام کار این عملیات با موفقیت محقق و بکارگیری آن در بخش های دیگر در حال بررسی و اجرا می باشد. 

ممبینی افزود: این عملیات افزون بر سودآوری برای شرکت باعث اعتماد به تجهیزات داخلی، توان نیروی تخصصی، کاهش زمان و پیشگیری از هدر  رفت مواد و اثار مثبت زیست محیطی، زمینه رضایت مندی کارفرما را فراهم آورده است. 

معاون مدیریت سیالات شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این مدیریت با هم افزایی میان مجموعه کارکنان در سال 1398 با وجود برخی تنگناها در عمل با تامین به موقع کالا و مواد و استفاده صحیح از داشته ها، موفق به کاهش 60 درصدی انتظارات نسبت به سال قبل از آن شد. 

وی با تاکید بر اینکه این روند در  زمان حاضر  استمرار دارد، از همکاری و همیاری موثر مدیریت ها و بخش های مختلف عملیاتی، پشتیبانی و ستادی شرکت و ارتقاء بخشی به ناوگان  سیالات قدردانی کرد.
https://naftonline.ir/news/21424/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0