کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار جزییات بیشتر از جلسه 4 ساعته اعضای کمیسیون انرژی مجلس با وزیر نفت:

نماینده ماهشهر هم از تبعیض در پرداخت حقوق کارکنان وزارت نفت انتقاد کرد

خبرگزاری فارس , 26 تير 1399 ساعت 21:02

نماینده مردم بندرماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تبعیض در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مجموعه های وزارت نفت جلوگیری شود، این وزارت در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود نیز ضعیف عمل کرده است.


به گزارش نفت آنلاین ،  حبیب آقاجری  در نشست اعضای کمیسیون انرژی با بیژن زنگنه وزیر نفت اظهار داشت: چرا از نظر حقوق و مزایا باید بین افرادی که یک کار را انجام می دهند ولی از نظر استخدام متفاوت هستند تبعیض باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود طبق بند ۱۰ ماده ۶۸  قانون مدیریت خدمات کشوری قراردادها اصلاح و از هرگونه تبعیض در مجموعه‌های مرتبط با وزارت نفت جلوگیری شود.

 حبیب آقاجری  در ادامه بیان داشت: با توجه به نیاز کشور، باید صنایع پایین‌دستی را رونق داد، ضرورت دارد وزارت نفت نیز از این موضوع حمایت کند. 

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان، خطاب به وزیر نفت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۵ درصد امور وزارت نفت در استان خوزستان قرار دارد، این وزارت‌خانه در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی ضعیف عمل کرده است.

نماینده مردم در خانه ملت در پایان عنوان کرد: در این نشست علت تعطیلی شرکت O1 امیدیه را  مطرح و قول فعالیت مجدد این شرکت از وزیر نفت اخذ شد، در خصوص برنامه انتقال گاز میانکوه نیز سوالاتی بیان و قول مساعد تقویت گاز میانکوه از وزیر گرفته شد.


کد مطلب: 21411

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21411/نماینده-ماهشهر-هم-تبعیض-پرداخت-حقوق-کارکنان-وزارت-نفت-انتقاد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir