تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
استاندار خوزستان با ابلاغ نامه ای خطاب به مدیران این استان نفتخیز گفته اگر رسانه‌ای از آنها انتقاد کرد از آن رسانه شکایت نکنند و بگذارند رسانه حرف بزند.
دکتر شریعتی | استاندار خوزستان | نفت آنلاین
دکتر شریعتی | استاندار خوزستان | نفت آنلاین
استاندار خوزستان با ابلاغ نامه ای خطاب به مدیران این استان نفتخیز گفته اگر رسانه‌ای از آنها انتقاد کرد از آن رسانه شکایت نکنند و بگذارند رسانه حرف بزند.

نفت آنلاین این موضوع را به فال نیک گرفته و اولین انتقاد را از خود آقای استاندار میکند:

آقای دکتر شریعتی! بارها در خصوص پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز  به کارکنان نفت قول پیگیری تکمیل و تحویل واحدها را دادید و عمل نکردید!

اردیبهشت ماه ۹۸ قول دادید ۲۰۰ واحد از بلوک F این پروژه تکمیل و تا تیرماه ۹۸ (۲ ماه بعد) تحویل کارکنان نفت عضو پروژه شود اما قولی که دادید یادتان رفت! و با گذشت بیش از یکسال حتی یک واحد از آن ۲۰۰ واحد به کارکنان نفت تحویل داده نشد.

بارها مطابق خواسته کارکنان نفت در خصوص پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز مطلب زدیم، در خصوص چرایی عدم تکمیل و تحویل واحدها سوال کردیم اما پاسخگو نبودید.

آقای استاندار کارکنان نفت ماشین و فرش زیرپای خود را فروختند برای خانه دار شدن در این پروژه؟؟!

کارکنان نفت میلیون‌ها تومان در زمان دلار ۳۲۰۰ تومانی پرداخت کردند تا خانه دار شوند!

یکبار برای همیشه بعد از گذشت ۱۰ سال از شروع به ساخت پروژه تکلیف کارکنان را مشخص کنید!

آقای استاندار! اعضا همچنان در حال قسط دادن وام مسکن هستند و از تحویل خانه خبری نیست!

🗣🗣🗣شایان ذکر است ؛ اواخر دهه هشتاد شمسی بود که کلنگ آغاز ساخت پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز به زمین زده شد.

از روزهای آغاز این پروژه حدود ۱۰ سال می گذرد.این پروژه در قالب ۱۰۰ بلوك ۲۰ واحدي (دو و سه خوابه) از بهمن ماه سال ۱۳۸۹ در کوی رسالت اهواز آغاز شد و تاکنون فقط ۸۰۰ واحد تحویل اعضا شده است . اما بخش بزرگی از کارکنان صنعت نفت در جنوب همچنان در انتظار تکمیل و تحویل واحدهای خود هستند.

دکتر شریعتی استاندار خوزستان بعد از چندین وعده محقق نشده در خصوص این پروژه (در سال ۹۵ نیز وعده تحویل ۶۰۰ واحد را داده بودند)  در اولین جلسه شورای مسکن خوزستان نیز ( ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۸ ) به کارکنان نفت جنوب عضو پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز وعده داده بود تا ۲۰۰ واحد این پروژه را تا دو ماه بعد تکمیل و واگذار می‌کنند (تصویر خبر آرشیوی مربوط به صحبت های استاندار: https://bit.ly/2PJ344E )  ، اما با گذشت بیش از یکسال از این جلسه پیگیری‌ها نشان می‌دهد همچنان پروژه تعطیل و هیچ‌گونه فعالیتی در موقعیت مربوطه جهت تکمیل واحدها انجام نمی‌شود و این ۲۰۰ واحد نیز تحویل اعضا نشده است!!
https://naftonline.ir/news/21403/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مرد م خوزستان زیرخط فقر هستند و کسی نیست جوابگو مردم باشند جوانان بومی را درپتروشیمیها اخراج و افراد غیر بومی جایگزین میکنند
feedback
Iran, Islamic Republic of
جنوبی
خوزستانی همیشه بدبخت
feedback
Iran, Islamic Republic of
Reza
من یکیشونم،یارواز شیراز میارن دیپلم معماری سربازی نرفته و حتی از شهرهای خوزستان بدون سابقه،یارو دکه داشته،بدون مدرک بدون سابقه،،بعد التماس ما کردند از عسلویه کشوندن اوردن،بعدگفتن چینی ها رفتن ،شما برو،یعنی این استان فقط برا شیرازیا و شیرازیا یاسوجیا خوبه،بی سابقه،مدعی هم هستن،بعد توخونه خودمون غریبیم،این بی غیرتی مدیران استانه،همین و بس
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
واقعا در عجبم به گونه ای ازمشکلات کارکنان نفت صحبت میکنبد انگار نه انگار بالاترین حقوق همین کارکنان میگیرند بهترین خونه ها رو دارن مسکن مهر جای کارگراست نه کارکنان نفت
feedback
Iran, Islamic Republic of
یزدان
منم یکی از پرسنل نفت هستم که نه خونه سازمانی دارم نه در شرایط حقوقی خیلی بالا زندگی میکنم ،قبل از تهمت زدن همه پرسنل رو بخاطر یه عده محکوم نکنید
تازه ترين نظرات
0