کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوی خبر داد:

موفقیت ملی حفاری در اخذ گواهینامه ‌های استاندارد

16 تير 1399 ساعت 10:47

با هدف افزایش رضایت مندی ذینفعان و ارائه خدمات منطبق با نیازهای مشتری، با پیگیری های بعمل آمده شرکت ملی حفاری ایران موفق به اخذ گواهینامه ‌های بین‌المللی سیستم استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه ای و مدیریت زیست محیطی شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی مدیرعامل، اخذ گواهینامه ‌های سیستم ISO 45001: 2018 استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ISO14001 :2015 استاندارد سیستم مدیریت زیست‌ محیطی را به مجموعه مدیران، مسئولان و کارکنان سختکوش و تلاشگر شرکت تبریک گفت. 

وی اظهار کرد: با توجه به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 در دهه گذشته، اقدامات لازم جهت دستیابی به دو استاندارد ISO 45001: 2018) وISO14001:2015 را پس از آماده سازی و اصلاح فرآیندها با مشارکت فعال مدیریت  HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، اداره مهندسی ساختار و بهره‌وری و معاونت‌ها و مجموعه مدیریتی در یک فرآیند سه ساله انجام داده و طی آن ممیزی شخص ثالث در اردیبهشت و خرداد ماه سال 1399، نسبت به دریافت گواهینامه‌ های بین‌المللی استانداردهای از شرکت اس جی اس ایران اقدام گردید. 

موسوی افزود: استقرار سیستم‌ مدیریت کیفیت، ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و زیست‌ محیطی با هدف افزایش رضایت مندی ذینفعان، ارائه خدمات منطبق با نیازهای مشتری، کاهش آلودگی‌های زیست‌ محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در راستای پیشگیری و کاهش حوادث صورت پذیرفته است.
 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: موفقیت در اخذ گواهینامه‌های معتبر و بین‌المللی IMS؛ بیانگر تاثیرات غیرقابل انکار آن در محیط کسب و کار، ارتقاء بهره ‌وری، ایمنی و سلامت کارکنان، مسئولیت اجتماعی و بهبود عملکرد شرکت در مقابل ذینفعان تلقی می گردد. 

موسوی با تاکید بر اینکه تلاش در جهت اجرای موثر و دقیق الزامات این سیستم، فرآیندی مستمر و ادامه‌ دار خواهد بود، اظهار امیدواری کرد: با استعانت از ایزدمنان و اتکا بر خلاقیت، مسئولیت‌ پذیری و همگرایی، شاهد موفقیت‌های بیشتر و پیشرفت روز افزون شرکت ملی حفاری ایران باشیم.


کد مطلب: 21352

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21352/موفقیت-ملی-حفاری-اخذ-گواهینامه-های-استاندارد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir