تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از سکوهای حفاری شناور سحر یک و 2، از صرفه جویی 60 میلیون یورویی در صنعت حفاری نفت کشور به دنبال استقرار این دو سکو در منطقه خلیج فارس خبر داد.
بازدید رییس بنیاد مستضعفان از سکوهای حفاری در خلیج فارس | نفت آنلاین
بازدید رییس بنیاد مستضعفان از سکوهای حفاری در خلیج فارس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در حاشیه بازدید از سکوهای حفاری شناور سحر یک و 2 در منطقه خلیج فارس، با اشاره به فعالیت این سکوها اظهار کرد: بهمن ماه سال گذشته شرکت ملی نفت و شرکت نفت فلات قاره، طی قراردادی با بنیاد مستضعفان، به این دکل های حفاری ماموریت دادند که با استقرار در منطقه خلیج فارس، عملیات تعمیر و حفر تعدادی از چاه های نفتی را با هدف افزایش تولید و افزایش راندمان تولید نفت، عهده دار شوند.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به ظرفیت بسیار بالای دکل های شناور سحر یک و 2 گفت: این دکل های شناور قابلیت های حفاری بسیاری دارند و امروز قیمت جایگزینی هریک از این دکل ها، بیش از 200 میلیون دلار است و مجهز به بروزترین تجهیزات و تکنولوژی برای حفر چاه های نفتی هستند.

فتاح با اعلام خبر اورهال و بازسازی اساسی سکوی شناور سحر 2 به دست متخصصان داخلی در ایران گفت: این سکوی 8000 تنی، به دست متخصصان داخلی و دانشمندان کشورمان در شرایط تحریمی بازسازی و اورهال شد و تمامی بخش های حساس این سکو شامل پمپ ها، سیستم های حفاری، سازه و تجهیزات فنی آن با توان نیروهای متخصص کشور بازسازی شد.













https://naftonline.ir/news/21337/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0