تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه متاسفانه استاندار خوزستان از اختلاس‌های میلیاردی در این استان دفاع می‌کند گفت: وی بارها نسبت به برخی قوم‌ها اهانت کرده است.
نماینده آبادان در مجلس | نفت آنلاین
نماینده آبادان در مجلس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ، سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 3 تیرماه) در جلسه علنی مجلس در جریان ارائه گزارش وزیر کشور در خصوص مسائل مختلف خطاب به وی گفت: اگر استانداری، مدیری را نصب کند که به عدم توانایی وی علم داشته باشد مرتکب کار حرامی شده است.

وی خطاب به رحمانی فضلی با بیان اینکه مسئولانی که شاهد نابسامانی خوزستان هستند و سر راحت بر بالین می‌گذارند دچار خطای بزرگی شده‌اند افزود: مسئولیت سیل خودساخته استان، بحران آب، ریزگردها، اعتراضات و تحصن‌ها همگی با وزارت کشور است.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: مدیریت رانتی جایگزین مدیریت جهادی در استان خوزستان شده است ضمن اینکه وزیر کشور 30 اولویت در خصوص جهش تولید به استاندار خوزستان ابلاغ کرد اما در این حوزه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مولوی ادامه داد: مدیریت بحران وقت اعلام کرد 40 درصد مشکلات به خاطر مدیریت غلط و 60 درصد به دلیل مشکلات زیرساختی است که از مهمترین خطاهای مدیریتی انتصابات بدون در نظر گرفتن تخصص و تعهد و عملکرد بر اساس قوم‌گرایی است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین امر به موضوع اختلاس‌های میلیاردی در استان خوزستان توجه نمی‌کنند و استاندار نیز از این مسائل دفاع می‌کند، ضمن اینکه وی بارها نسبت به برخی قوم‌ها اهانت کرده است. 
https://naftonline.ir/news/21226/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0