کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت پخش از تحویل سوخت به هواپیمای زاگرس خودداری کرد

تسنیم , 2 تير 1399 ساعت 17:30

رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس از خودداری شرکت ملی پخش از تحویل سوخت به هواپیماهای شرکت زاگرس خبر داد و گفت: در تعدادی از فرودگاه‌های کشور مردم بیش از ۲ ساعت و نیم معطل مانده اند.


به گزارش نفت آنلاین ، سیدعبدالرضا موسوی رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اقدامی غیرمنتظره حاضر به دادن سوخت به هواپیماهای ما نیست.

وی افزود: در تعدادی از فرودگاه‌های کشور مردم بیش از 2 ساعت و نیم معطل مانده اند اما شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی حاضر نیست سوخت به هواپیماها تحویل دهد.

موسوی با بیان اینکه "این اتفاق و برخورد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بدون هیچ تذکر و اعلام قبلی بوده و ضرر آن متوجه مسافرانی است که در فرودگاهها معطل مانده‌اند"، گفت: در پیگیری که از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی داشته ایم اعلام کردند که چون شرکت زاگرس بدهکار است، باید نقدی اقدام به خرید کند؛ در حالی که ما تا پایان سال 98 تمامی بدهی‌های سوختی خود را تسویه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بدهی مالیاتی زیادی دارد و سازمان امور مالیاتی با ارسال نامه ای رسمی به شرکت‌های مختلف از جمله ما، خواستار این شده که بدهی‌های سوختی خود را به حساب این سازمان واریز کنیم و ما هم همین اقدام را انجام دادیم و برگه‌های تسویه حساب را هم دریافت کرده ایم اما شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی عنوان می کند که ما واریز پول به حساب سازمان امور مالیاتی را قبول نداریم و شرکت هواپیمایی زاگرس می بایست، پول را به حساب شرکت ملی پخش واریز کند که این با توجه به اخطاریه قانونی سازمان امور مالیاتی، امکان پذیر نبوده است.

رئیس هیئت مدیره هواپیمایی زاگرس تصریح کرد: اکنون هرچه از مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیگیری می کنیم که سوخت به هواپیماهای معطل مانده در فرودگاه‌های کشور تحویل دهند، این پیگیری ها به نتیجه نرسیده و پاسخ مشخصی به ما نمی دهند   و ما در این زمینه حتما پیگیری حقوقی مقتضی انجام خواهیم داد.


کد مطلب: 21217

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21217/شرکت-پخش-تحویل-سوخت-هواپیمای-زاگرس-خودداری

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir