تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: کارکنان پیمانکاری این سازمان باید هم‌زمان با کارکنان رسمی حقوق خود را به‌موقع و کامل دریافت کنند و تأخیر در پرداخت حقوق و مزایای آنان به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست.
حقوق و مزایای کارکنان پیمانکاری | نفت آنلاین
حقوق و مزایای کارکنان پیمانکاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ایرج خرمدل خطاب به مدیریت منابع انسانی این سازمان، بر ضرورت پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان پیمانکار این سازمان تاکید کرد.

وی افزود: باید با حساسیت ویژه وضع کارکنان پیمانکاری و نحوه دریافت حقوق، دستمزد و مزایای آنان را رصد و پیگیری کنید و در صورت هرگونه سهل‌انگاری شرکت‌های پیمانکاری و عمل نکردن به تعهداتشان، طبق قرارداد، برخوردهای قانونی انجام شود.

خرمدل پشتیبانی و پایداری تولید را در گروه صیانت از نیروی کار دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی که کارکنان صنعت‌ نفت در سنگر اقتصادی نظام، برای سربلندی کشور تلاش می‌کنند، نباید در زمان و نحوه پرداخت حقوق و مزایای نیروهای پیمانکاری دچار بی‌نظمی و تأخیر شد.
https://naftonline.ir/news/21173/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا
فعلا که نیروی پیمانکاری شده سنگ زیرین آسیاب و حقوق هر وقت خواستن میدن
حداقل پاداشی که شرکت برای نیروی پیمانکاری در نظر میگیره رو پیمانکار نمیده به نیرو
و با وجود اینکه حق بیمه از نیروی پیمانکاری کم میکنه بیمه برای نفر رد نمیکنه .
تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری وزارت نفت همانند سایر همکاران که سال ۹۰ انجام شد باید دوباره انجام بشه و شر پیمانکار تامین نیروی انسانی کنده بشه انشاالله
feedback
Iran, Islamic Republic of
مشکل کمی حقوقه! منزل مادر کنار تاسیسات نفتی قراردارد.
در دهه شصت چون ظرفت کار کم بود، ما را در طول یک سال بصورت یک وعده ی هشتادو نه روزه در آن شرکت میکذاشتند مشغول کار شویم و اینقدر حقوق ما مناسب بود که تا نه مانده از سال احتیاج به انجام کاری نداشتیم ولی متاسفانه الان باید یک سال کار کنی تا بدعی یک ماه زندگیت را بپردازی.
والان مشکل امثال این کارگر بیچاره بدلیل حقوقهای معوقه نبوده بلکه بدلیل ناچیز بودن دریافتی بوده است زیرا از مبلغ یک میلیـــــــــــــون تومان فقط هجای سنگین آن مانده وگرنه ارزش امروز یک میلیون به اندازه ی پنجاه تومن دهه شصت نمیشه!
feedback
Iran, Islamic Republic of
افشین
ای بابا کو گوش شنوا!؟ بیاید ببینید شرکت ملی حفاری چجوری حقوق میده ماه قبل با جر و بحث و دعوا 15 برج حقوق دادن
feedback
Iran, Islamic Republic of
کمال
سلام به وضعیت بی سر وسامان ارکان ثالث پالایشگاه ابادان و عملیات غیر صنعتی ابادان برسید
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر عامل لطفا همون تاریخی که قبلا حقوق کارکنان پیمانکار رو واریز میکردین انجام بدین ما یاری شما رو نخواستیم الان ۵تیرماه است هنوز حقوقی واریز نشده
0