تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با اعلام برنده شدن این شرکت در مناقصه پروژه توسعه میدان نفتی بالا رود، واگذاری اجرای آن به ملی حفاری قطعیت یافت.
سید عبدالله موسوی | شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
سید عبدالله موسوی | شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس سید عبداله موسوی با بیان این مطلب، افزود:  پاکات مناقصه  این پروژه که در آن هفت شرکت داخلی مشارکت داشتند گشایش و پس از بررسی های های فنی و نرخ پیشنهادی، ملی حفاری به عنوان  برنده مناقصه  اعلام شد. 

وی با اشاره به پیگیری کارشناسان اداره مهندسی مناقصات و مدیریت بازار یابی و همکاری های بین الملل شرکت در این زمینه، افزود: توسعه مخزن نفتی بالا رود در شمال استان خوزستان در دو بخش سطح الارضی و تحت الارضی تعریف شده است. 

موسوی اظهار کرد: در اجرای این پروژه که ارزش آن بیش از 41 میلیون یورو برآورد شده است ، بخش رو زمینی (برون چاهی) پروژه شامل ایجاد لوکیشن، خط انتقال آب و... و بخش(درون چاهی) مشتمل بر تامین دکل، ارایه خدمات فنی و مهندسی حفاری و ویژه می باشد. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به توانمندی های این شرکت در ارائه عملیات حفاری و خدمات یکپارچه جانبی صنعت حفاری با تکیه بر دانش فنی، متخصصان مجرب و امکانات و تجهیزات لازم و همچنین سابقه حفاری در میدان نفتی بالا رود اشاره کرد و گفت: در این ارتباط حفاری شش حلقه چاه توسعه ای با بکارگیری دو دکل حفاری سنگین در مدت 24 ماه در نظر گرفته شده که در جریان اجرای پروژه با توافق میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری برای شتاب بخشی در انجام کار احتمال بکارگیری دستگاه حفاری سوم  نیز وجود دارد. 

وی افزود: مقرر شد امور قراردادهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نسبت به تنظیم قرارداد اقدام و ملی حفاری پس از انعقاد پیمان در یک مقطع زمانی چهار ماهه در خصوص تجهیز کارگاه اقدام نماید. 

شرکت ملی حفاری ایران پیش از این نیز با شرکت در مناقصه های موسوم به طرح توسعه 28 مخزن در مناطق نفتخیز جنوب ، برنده پروژه  توسعه میدان نفتی گچساران در حوزه فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شده بود که اجرای آن با همکاری و تعامل مستمر میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری طبق برنامه در دست اجرا قرار دارد.
https://naftonline.ir/news/21072/
منبع : روابط عمومی nidc
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0