تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
بسیاری از کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت با ارسال پیام های بی‌شمار به نفت آنلاین می گویند امکان استفاده از برخی خدمات بیمه تکمیلی را بعلت شیوع ویروس کرونا ندارند.
بیمه درمان تکمیلی | ویژه کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
بیمه درمان تکمیلی | ویژه کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، بسیاری از مخاطبین قراردادی می گویند بعلت شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا در کشور امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی سراسری نیروهای قراردادی مدت موقت را ندارند.

بعنوان مثال این کارکنان می گویند از ترس ابتلا به کرونا به مراکز دندانپزشکی نمی توانند مراجعه کنند یا اگر هم مجبور باشند که از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند بسیاری از مراکز و مطب های دندانپزشکی تعطیل هستن و این موضوع باعث کاهش شدید استفاده از خدمات بیمه تکمیلی شده است.



پیام یکی از مخاطبین نفت انلاین در این خصوص:


با سلام خدمت دست اندرکاران نفت آنلاین.از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون استفاده کارکنان قراردادی مدت موقت از خدمات   بیمه تکمیلی نسبت به سال گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است.بسیاری از همکاران بدلیل ترس از مبتلا شدن به کرونا به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند(بالاخص موضوع دندانپزشکی). کارکنان مشکلات دندان را دارند ولی بسیاری از دندانپزشک‌ها نیز بخاطر شیوع کرونا تعطیل هستند و این موضوع باعث ضرر کارکنان و سود شرکت بیمه طرف قرارداد شده است.با توجه به موارد ذکر شده از مسئولین منابع انسانی صنعت نفت خواهشمندیم از شرکت بیمه بخواهند برای جبران این موضوع تمهیدات ویژه ای مانند اضافه شدن سقف هزینه‌های استفاده نشده مانند دندانپزشکی به قرارداد بعدی و کاهش میزان فرانشیزها را انجام دهند.با تشکر از نفت آنلاین
 

تصویر پیام ارسالی مخاطبین
 
با توجه به این موضوع مهم کارکنان قراردادی مدت موقت انتظار دارند که مسئولین چاره ای برای این موضوع بیاندیشند تا بتوانند در زمان مناسب از خدمات مورد نیاز خود استفاده نمایند.
https://naftonline.ir/news/20896/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
آوا
سلام .بله دقیقا الان از نیرو ها ما گذشته دو قسط کم کردن بدون اینکه خدماتی صورت گرفته باشد
تازه ترين نظرات
0