تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

وظیفه نمایندگان آن هم درشرایط سخت کنونی مطالبه گری است

منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان متولی امر بازار برای کنترل گرانی‌های سرسام‌آور، به جای گفتار درمانی به صورت جدی وارد عمل شوند.
مهندس مجتبی یوسفی | منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی
مهندس مجتبی یوسفی | منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین مجتبی یوسفی با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگان آن هم در شرایط سخت کنونی مطالبه گری است، اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان تعزیرات حکومتی که وظیفه نظارت و تنظیم بازار را دارند باید به جای گفتار درمانی، وارد عمل شوند و از چارچوبی که جزو اختیارات آنها است در راستای کنترل شرایط استفاده کنند.

وی افزود: ما در این وزارتخانه‌ها و همچنین در هیئت دولت شاهد هستیم که وقتی کالایی گران می‌شود تنها با یک مصاحبه در خصوص اینکه چرا گرانی اتفاق افتاده است کار را تمام می‌کنند در صورتی که وظیفه قانونی آنها برخورد و رفع گرانی است.

منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون در همه دنیا از نظر فروش نفت و هزینه‌های تولید با رکود روبرو هستیم اما چه دلیلی دارد با این میزان افزایش قیمت مواد غذایی از جمله حبوبات روبرو باشیم، این گرانی‌ها توجیهی ندارد. واقعاً این کدام مافیا است که با افزایش قیمت‌ها باعث کوچک شدن سفره مردم و ایجاد مشکلات در تأمین کالاهای اساسی آنها شده است؟

یوسفی با بیان اینکه با ادامه این روند نا امیدی در بین مردم به وجود می‌آید، تصریح کرد: برای حل افزایش نجومی قیمت خودرو می‌توان خودرو نخرید اما مردم نمی‌توانند مواد غذایی تهیه نکنند، لذا باید ستاد تنظیم بازار به وظیفه خود عمل کند.

وی گفت: در مجلس جدید سعی می‌شود به جای اولویت قرار دادن دعواهای سیاسی و مصوبات غیر ضروری که در مجلس دهم بسیار به آن پرداخته شده به مشکلات و اولویت‌های مردم توجه شود.
https://naftonline.ir/news/20892/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0